Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2784
Назва: Управління конкурентним середовищем на засадах стратегічного аналізу
Інші назви: Management of the competitive environment on the basis of strategic analysis
Автори: Варфоломєєв, Владислав Вадимович
Теми: управління
management
конкуренція
competition
конкурентоспроможність підприємства
competitiveness of the enterprise
стратегічний аналіз
strategic analysis
модель поведінки
behavior model
Дата публікації: 2024
Видавництво: Варфоломєєв В. В. Управління конкурентним середовищем на засадах стратегічного аналізу  Management of the competitive environment on the basis of strategic analysis : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент» ОП «Менеджмент маркетингової діяльності» / В. В. Варфоломєєв ; наук. кер. А. А. Вдовічен. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 63 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі розглянуто конкурентне середовище як невід’ємну складову ринкової економіки - сукупності зовнішніх стосовно конкретного підприємства факторів, які впливають на конкурентну взаємодію підприємств відповідної галузі. На основі документів про фінансово-господарську діяльність підприємства, досліджено організаційноуправлінську характеристику, здійснено аналіз фінансово-господарської діяльності, досліджено методичні підходи щодо визначення факторів виробництва, які підвищують конкурентоспроможність підприємств. У результаті проведеного дослідження вирішено важливе науково-практичне завдання щодо теоретико-прикладного узагальнення та розвитку методичних підходів стратегічного управління спрямовані на розроблення та впровадження заходів підвищення конкурентоспроможності.Тhe qualification work considers the competitive environment as an integral part of the market economy - a set of external factors for a particular enterprise that affect the competitive interaction of enterprises in the relevant industry. Based on documents on the financial and economic activities of the enterprise, the organizational and managerial characteristics were studied, an analysis of financial and economic activities was carried out, and methodological approaches to determining production factors that increase the competitiveness of enterprises were studied. As a result of the research, an important scientific and practical task was solved regarding the theoretical and applied generalization and development of methodological approaches to strategic management aimed at developing and implementing measures to increase competitiveness.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2784
Розташовується у зібраннях:магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Varfolomeev_073+.pdfосновний текст1.35 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.