Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2784
Title: Управління конкурентним середовищем на засадах стратегічного аналізу
Other Titles: Management of the competitive environment on the basis of strategic analysis
Authors: Варфоломєєв, Владислав Вадимович
Keywords: управління
management
конкуренція
competition
конкурентоспроможність підприємства
competitiveness of the enterprise
стратегічний аналіз
strategic analysis
модель поведінки
behavior model
Issue Date: 2024
Publisher: Варфоломєєв В. В. Управління конкурентним середовищем на засадах стратегічного аналізу  Management of the competitive environment on the basis of strategic analysis : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент» ОП «Менеджмент маркетингової діяльності» / В. В. Варфоломєєв ; наук. кер. А. А. Вдовічен. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 63 с.
Abstract: У кваліфікаційній роботі розглянуто конкурентне середовище як невід’ємну складову ринкової економіки - сукупності зовнішніх стосовно конкретного підприємства факторів, які впливають на конкурентну взаємодію підприємств відповідної галузі. На основі документів про фінансово-господарську діяльність підприємства, досліджено організаційноуправлінську характеристику, здійснено аналіз фінансово-господарської діяльності, досліджено методичні підходи щодо визначення факторів виробництва, які підвищують конкурентоспроможність підприємств. У результаті проведеного дослідження вирішено важливе науково-практичне завдання щодо теоретико-прикладного узагальнення та розвитку методичних підходів стратегічного управління спрямовані на розроблення та впровадження заходів підвищення конкурентоспроможності.Тhe qualification work considers the competitive environment as an integral part of the market economy - a set of external factors for a particular enterprise that affect the competitive interaction of enterprises in the relevant industry. Based on documents on the financial and economic activities of the enterprise, the organizational and managerial characteristics were studied, an analysis of financial and economic activities was carried out, and methodological approaches to determining production factors that increase the competitiveness of enterprises were studied. As a result of the research, an important scientific and practical task was solved regarding the theoretical and applied generalization and development of methodological approaches to strategic management aimed at developing and implementing measures to increase competitiveness.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2784
Appears in Collections:магістр

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Varfolomeev_073+.pdfосновний текст1.35 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.