Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2776
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorМоскаленко, Кіріл Романович-
dc.date.accessioned2025-03-04T10:06:41Z-
dc.date.available2025-03-04T10:06:41Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2776-
dc.description.abstractАктуальність теми дослідження зумовлена необхідністю адаптації підприємств до сучасних викликів ринку, зокрема до змін у споживчих вподобаннях, цифровізації бізнесу та посилення конкурентного тиску з боку міжнародних і локальних гравців. Особливо це стосується компаній роздрібної торгівлі, таких як ТОВ "Ашан", що повинні постійно вдосконалювати свої стратегії, аби утримувати лідерські позиції на ринку. Конкурентоспроможність підприємства є динамічним процесом, який залежить не лише від внутрішніх ресурсів, але й від зовнішніх факторів, таких як економічна нестабільність, зміни у законодавстві та розвиток цифрових технологій. Наукова новизна даного дослідження полягає у розробці комплексної системи управління конкурентоспроможністю підприємства на прикладі ТОВ "Ашан", яка враховує специфіку сучасних умов функціонування роздрібної торгівлі. У роботі представлені нові підходи до оцінки та підвищення конкурентоспроможності, що базуються на інтеграції теоретичних та практичних аспектів. The relevance of the research topic is due to the need for enterprises to adapt to modern market challenges, in particular to changes in consumer preferences, business digitalization and increased competitive pressure from international and local players. This is especially true for retail companies, such as Auchan LLC, which must constantly improve their strategies in order to maintain leading positions in the market. The competitiveness of an enterprise is a dynamic process that depends not only on internal resources, but also on external factors, such as economic instability, changes in legislation and the development of digital technologies. The scientific novelty of this study lies in the development of a comprehensive system for managing the competitiveness of an enterprise using the example of Auchan LLC, which takes into account the specifics of modern conditions for the functioning of retail trade. The work presents new approaches to assessing and increasing competitiveness, based on the integration of theoretical and practical aspects.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherМоскаленко К. Р. Особливості управління конкурентоспроможністю підприємства в сучасних умовах  Peculiarities of managing the competitiveness of an enterprise in modern conditions : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент» ОП «Менеджмент маркетингової діяльності» / К. Р. Москаленко ; наук. кер. В. О. Пенюк. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 60 с.uk_UK
dc.subjectуправлінняuk_UK
dc.subjectmanagementuk_UK
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UK
dc.subjectcompetitivenessuk_UK
dc.subjectпідприємствоuk_UK
dc.subjectenterpriseuk_UK
dc.subjectторгівляuk_UK
dc.subjecttradeuk_UK
dc.titleОсобливості управління конкурентоспроможністю підприємства в сучасних умовахuk_UK
dc.title.alternativePeculiarities of managing the competitiveness of an enterprise in modern conditionsuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:магістр

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Moskalenko_073+.pdfосновний текст721.87 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.