Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2764
Название: Механізми використання поведінкового інструменту управління підприємством
Другие названия: Mechanisms of using the behavioral tool of enterprise management
Авторы: Шкварковська, Наталія Володимирівна
Ключевые слова: поведінковий підхід
behavioral approach
мотиви
мотиви
поведінкові інструменти
behavioral tools
робочий час
working hours
мотивація
motivation
кар'єра
career
Дата публикации: 2024
Издатель: Шкварковська Н. В. Механізми використання поведінкового інструменту управління підприємством  Mechanisms of using the behavioral tool of enterprise management : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент» ОП «Менеджмент маркетингової діяльності» / Н. В. Шкварковська ; наук. кер. В. А. Чичун. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 78 с.
Аннотация: Людина відіграє визначальну роль у досягненні очікуваних результатів праці. Проблема полягає в тому, що однакові трудові процеси різні працівники здійснюють з усіля¬кими результатами. Відмінності результатів є наслідком складної взаємодії ряду чинників і об’єк¬тивного, і суб’єктивного характеру: освіти, кваліфікації, виробничого досвіду, стану здоров’я, інди-відуальних психофізіологічних якостей тощо. Рівень впливу на результати праці таких чинників різний, і проявляється цей вплив через ставлення людини до праці, адже діяльність працівників спонукається мотивами, причому декількома одночасно. Подібні дії різних осіб зумовлені всякими мотивами. Запропоновано формування мотивів до праці відбуваються значною мірою індиві¬дуально, і, як наслідок, мотивація до праці в кожної людини проявляється по-різному, проте на під¬приємстві вона не може бути особистою справою. Тому вважаємо за потрібне звернутися до поведінкового підходу, який містить у собі прагнення надавати допомогу працівникам усвідомлювати свої можливості й використовувати їх щодо задоволення власних потреб і потреб підприємства.A person plays a decisive role in achieving the expected results of work. The problem is that the same labor processes are performed by different employees with various results. Differences in results are the result of a complex interaction of a number of factors, both objective and subjective: education, qualifications, work experience, state of health, individual psychophysiological qualities, etc. The level of influence of such factors on work results is different, and this influence is manifested through a person's attitude to work, because the activities of employees are motivated by motives, and several at the same time. Offered Similar actions of different persons are determined by all kinds of motives. The formation of motives for work takes place to a large extent individually, and, as a result, the motivation for work manifests itself differently in each person, but at the enterprise it cannot be a personal matter. Therefore, we consider it necessary to turn to a behavioral approach, which includes the desire to help employees realize their capabilities and use them to meet their own needs and the needs of the enterprise.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2764
Располагается в коллекциях:магістр

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Shkvarkovska_073+.pdfосновний текст785.43 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.