Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2756
Назва: Використання інтернет-маркетингу як інструменту розвитку ресторанного бізнесу
Інші назви: Use of Internet Marketing as a Restaurant Business Development Tool
Автори: Брикова, Тетяна Миколаївна / Brykova, Tetiana
Романовська, Ольга Леонідівна / Romanovska, Olha
Теми: інтернет-маркетинг
internet marketing
ресторанний бізнес
restaurant business
Big Data
контекстна реклама
contextual advertising
Дата публікації: 2023
Видавництво: Брикова Т. ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ ЯК ІНСТРУМЕНТУ РОЗВИТКУ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ / Т. Брикова, О. Романовська // Трансформація готельно-ресторанного бізнесу регіону в умовах євроінтеграції : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 11 трав. 2023 р., м. Чернівці / ЧТЕІ ДТЕУ. – Чернівці : Технодрук, 2023. – С. 33–35. – URL: http://chtei-knteu.cv.ua/ua/content/download/subsection/nayka/konf_11_05_2023.pdf.
Короткий огляд (реферат): Особливості функціонування сучасного ресторанного бізнесу вимагають постійного удосконалення системи просування послуг. Одним з дієвих інструментів ознайомлення населення з новими пропозиціями та можливостями є інтернет-маркетинг, який за використання цифрових каналів дає змогу адресно взаємодіяти із цільовими сегментами ринку у віртуальному та реальному середовищі. Грамотне застосування цього інструменту забезпечує життєдіяльність та прибутковість закладів. В умовах кризових ситуацій, які безперервно мають місце у всьому світі четвертий рік поспіль, інтернет-маркетинг надає майже безкоштовні способи просування власного продукту та послуг. Під час розробки системи антикризового менеджменту важливим є використання різних методів цифрового маркетингу. До них відноситься контекстна реклама – оголошення різних форматів, що з’являються перед користувачами в пошукових системах, на сайтах, у мобільних додатках тощо відповідно до їхніх пошукових запитів, інтересів або поведінки в мережі Інтернет. Це також технологія Big Data –з бір, зберігання та аналіз великих обсягів даних для виявлення алгоритму формування ефективних моделей поведінки цільової аудиторії та конкурентів, розробки маркетингових ходів. The peculiarities of the modern restaurant business operation require constant improvement of the service promotion system and the use of effective tools. One of them is internet marketing. In crisis situations, Internet marketing provides practically free ways to promote your own goods and services. Through the use of digital channels, it enables targeted interaction with target market segments in a virtual and real environment. Internet marketing can use different ways and methods of information promotion. Competent use of this tool ensures the vitality and profitability of restaurants.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2756
Розташовується у зібраннях:71.35.75 Економіка, організація, управління, планування та прогнозування готельного господарства (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Brykova_tez_23.pdfосновний текст359.4 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.