Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2756
Название: Використання інтернет-маркетингу як інструменту розвитку ресторанного бізнесу
Другие названия: Use of Internet Marketing as a Restaurant Business Development Tool
Авторы: Брикова, Тетяна Миколаївна / Brykova, Tetiana
Романовська, Ольга Леонідівна / Romanovska, Olha
Ключевые слова: інтернет-маркетинг
internet marketing
ресторанний бізнес
restaurant business
Big Data
контекстна реклама
contextual advertising
Дата публикации: 2023
Издатель: Брикова Т. ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ ЯК ІНСТРУМЕНТУ РОЗВИТКУ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ / Т. Брикова, О. Романовська // Трансформація готельно-ресторанного бізнесу регіону в умовах євроінтеграції : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 11 трав. 2023 р., м. Чернівці / ЧТЕІ ДТЕУ. – Чернівці : Технодрук, 2023. – С. 33–35. – URL: http://chtei-knteu.cv.ua/ua/content/download/subsection/nayka/konf_11_05_2023.pdf.
Аннотация: Особливості функціонування сучасного ресторанного бізнесу вимагають постійного удосконалення системи просування послуг. Одним з дієвих інструментів ознайомлення населення з новими пропозиціями та можливостями є інтернет-маркетинг, який за використання цифрових каналів дає змогу адресно взаємодіяти із цільовими сегментами ринку у віртуальному та реальному середовищі. Грамотне застосування цього інструменту забезпечує життєдіяльність та прибутковість закладів. В умовах кризових ситуацій, які безперервно мають місце у всьому світі четвертий рік поспіль, інтернет-маркетинг надає майже безкоштовні способи просування власного продукту та послуг. Під час розробки системи антикризового менеджменту важливим є використання різних методів цифрового маркетингу. До них відноситься контекстна реклама – оголошення різних форматів, що з’являються перед користувачами в пошукових системах, на сайтах, у мобільних додатках тощо відповідно до їхніх пошукових запитів, інтересів або поведінки в мережі Інтернет. Це також технологія Big Data –з бір, зберігання та аналіз великих обсягів даних для виявлення алгоритму формування ефективних моделей поведінки цільової аудиторії та конкурентів, розробки маркетингових ходів. The peculiarities of the modern restaurant business operation require constant improvement of the service promotion system and the use of effective tools. One of them is internet marketing. In crisis situations, Internet marketing provides practically free ways to promote your own goods and services. Through the use of digital channels, it enables targeted interaction with target market segments in a virtual and real environment. Internet marketing can use different ways and methods of information promotion. Competent use of this tool ensures the vitality and profitability of restaurants.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2756
Располагается в коллекциях:71.35.75 Економіка, організація, управління, планування та прогнозування готельного господарства (тези)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Brykova_tez_23.pdfосновний текст359.4 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.