Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2752
Назва: Комплаєнс готельного бізнесу в умовах пандемії: наукова обгрунтованість та порядок здійснення
Інші назви: Compliance of the Hotel Business in a Pandemic: Scientific Fundamentals and Procedure
Автори: Брикова, Тетяна Миколаївна / Brykova, Tetiana
Теми: комплаєнс
комплаєнс-контроль
готельний бізнес
карантин
проти епідеміологічні заходи
відповідальний контролер
compliance
compliance control
hotel business
quarantine
anti-epidemiological measures
responsible controller
Дата публікації: 2022
Видавництво: Брикова Т. КОМПЛАЄНС ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ В УМОВАХ ПАНДЕМІЇ: НАУКОВА ОБГРУНТОВАНІСТЬ ТА ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ / Т. Брикова // Вчені записки Університету «КРОК». – 2022. – № 1(65). – С. 58–66. – DOI: https://doi.org/10.31732/2663-2209-2022-65-58-66.
Короткий огляд (реферат): Запровадження карантину, через поширення коронавірусної інфекції COVID-19, спонукали всіх економічних суб`єктів пере форматувати свою діяльність відповідно до нових правил ведення бізнесу. Закономірно, що в умовах відсутності можливості вільно пересуватися, повній зупинці міжміського, обласного та транскордонного сполучення, встановленні обмежень на перебування в одному місці великої кількості людей, сфера послуг, і готельний бізнес, як її частина зокрема, практично повністю припинили свою діяльність. Деякі установи, не витримавши таких тенденцій, закрились, інші ж адаптували свою діяльність під нові умови обслуговування клієнтів. У цьому випадку, виникає необхідність впровадження комплаєнсу, як основи для забезпечення діяльності суб’єктів у межах правового проти епідеміологічного поля. Відсутність поширеності практики використання комплаєнсу у діяльності готельного бізнесу в Україні, в умовах довгострокового карантину, який триває вже більше двох років, зумовлюють актуальність проведеного дослідження. Відтак, у межах дослідження проаналізовано фінансові втрати готельного бізнесу від запровадження карантину в період з 13 березня по 3 квітня 2020 року, а також встановлено скільки суб’єктів прийняло рішення про припинення діяльності, задумуються про закриття і не припинять діяльність за жодних умов.Метою проведення дослідження виступає необхідність виокремлення особливостей організації комплаєнсу готельного бізнесу в умовах карантину, пов’язаного із поширенням коронавірусної інфекції COVID-19 крізь призму визначення наукової обґрунтованості та порядку його здійснення.Проаналізовано наявні підходи до визначення сутності комплаєнсузагалом та в готельному бізнесі зокрема, запропоновано власне визначення даного поняття. Встановлено внутрішніх (працівники готелю, власники бізнесу, обслуговуючий персонал) та зовнішніх учасників комплаєнсу (клієнти, органи державної влади, банківські, страхові установи, інвестори та контрагенти). Систематизовано перелік норм, правил та процедур, їх значення, а також визначено оперативні заходи, які повинні виконуватись у готелі в різних випадках, зокрема під час прибуття гостей, обслуговування на поверхах, організації харчування, бізнес-послуг та під час організації персональної ізоляції при перших симптомах захворювання. Визначення необхідність, сутність та напрямки здійснення комплаєнс-контролю. Встановлено порядок призначення відповідального контролюючого по комплаєнсу, а також окреслено його обов’язки. The introduction of quarantine due to the spread of coronavirus infection COVID-19 encouraged all economic entities to reformat their activities in accordance with the new rules of doing business. Naturally, in the absence of free movement, complete cessation of long-distance, regional and cross-border traffic, restrictions on the stay of a large number of people in one place, the service sector, and the hotel business as part of it, almost completely ceased operations. Some institutions, unable to withstand such trends, closed, while others adapted their activities to the new conditions of customer service. In this case, there is a need to implement compliance as a basis for ensuring the activities of entities within the legal anti-epidemiological field. The lack of widespread practice of using compliance in the hotel business in Ukraine, in the conditions of long-term quarantine, which has lasted for more than two years, determine the relevance of the study.Therefore, the study analyzed the financial losses ofthe hotel business from the introduction of quarantine in the period from March 13 to April 3, 2020, and found how many entities have decided to cease operations, consider closing and will not terminate under any circumstances. The purpose of the study isthe need to identify the features of the organization of compliance with the hotel business in quarantine associated with the spread of coronavirus infection COVID-19 through the prism of determining the scientific validity and procedure for its implementation. The available approaches to the definition of the essence of compliance in general and in the hotel business in particular are analyzed, the own definition of this concept is offered. Internal (hotel employees, business owners, service staff) and external compliance participants (customers, public authorities, banking, insurance institutions, investors and contractors) have been identified. The list of norms, rules and procedures, their meaning is systematized, and also the operative measures which should be carried out in hotel in various cases, in particular at arrival of guests, service on floors, the organization of food, business services and at the organization of personal isolation at the first symptoms of the disease. Determining the need, nature and direction of compliance control. The procedure for appointing a compliance officer in charge of compliance has been established, as well as his responsibilities.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2752
Розташовується у зібраннях:71.35.75 Економіка, організація, управління, планування та прогнозування готельного господарства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Brykova_Compliance.pdfосновний текст424.45 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.