Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2751
Назва: Вплив пандемії COVID-19 на стан готельно-ресторанного бізнесу в Україні
Інші назви: The Outbreak of the Covid-19 Pandemic at the Establishment of the Hotel and Restaurant Business in Ukraine
Автори: Брикова, Тетяна Миколаївна / Brykova, Tetiana
Теми: вплив
COVID-19 pandemic
impact
hotel and restaurant business
готельно-ресторанний бізнес
Дата публікації: 2022
Видавництво: Брикова Т. М. ВПЛИВ ПАНДЕМІЇ COVID-19 НА СТАН ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ В УКРАЇНІ // Інтернаука. Сер.: "Економічні науки". – 2022. – №4. – DOI: https://doi.org/10.25313/2520-2294-2022-4-7954.
Короткий огляд (реферат): Карантинні обмеження, які активно запроваджувались у всьому світі на початку 2020 року вплинули абсолютно на всі сфери економічного життя країн. Особливо критичним, був вплив на готельноресторанний бізнес. Це підтверджується наявними дослідженнями, які показують, що практично третина власників бізнесу втратили від 90 до 100% своїх доходів. І це лише на початку карантину. Ці ж підприємці звільнили близько половини своїх працівників. Окрім того, незначна частка ресторанів з повним набором послуг намагались продовжувати свою діяльність на невеликій частці потужності. Це було можливе за рахунок використання державного замовленню або організації діяльності на виніс, для забезпечення мінімально необхідного запасу готівки задля відновлення діяльності в майбутньому. Інша частина були змушені закритись. Аналогічні тенденції відстежувались і в готельному бізнесі, але у випадку готелів, ситуація була ще більш критичною. Відтак, необхідність відстежити вплив пандемії COVID-19 на готельноресторанний бізнес, як основи для формування заходів по відновленню даної сфери економіки в майбутньому зумовлюють актуальність нашого дослідження. У науковій статті розглянуто вплив карантинних обмежень на готельно-ресторанний бізнес крізь призму аналізу ступень падіння доходів населення, відсотку скорочення робочих місць, кількості наданням працівникам відпустки за власний рахунок, а також частки звільнених працівників. Розглянуто розподіл найбільш постраждалих від карантину сфер у розрізі визначення відсотку постраждалих, тих на кого карантин не вплинув, а також тих, хто виграв від карантинних обмежень. Досліджено динаміку зміни кількості працюючих ресторанів та готелів умовах карантину. Проаналізовано причини формування невтішної ситуації в готельно-ресторанній сфері. Розроблено заходи, які повинні здійснювати власники бізнесу для забезпечення успішної діяльність готелів та ресторанів в умовах карантину, а також запропоновано кроки, які повинні виконуватись на державному рівня задля підтримки-готельноресторанного бізнесу. Quarantine restrictions, which were actively introduced around the world in early 2020, affected absolutely all areas of economic life. Particularly critical was the impact on the hotel and restaurant business. This is confirmed by existing research, which shows that almost a third of business owners have lost 90 to 100% of their income. And this is only at the beginning of quarantine. The same entrepreneurs fired about half of their employees. In addition, a small proportion of full-service restaurants tried to continue operating at a small capacity. This was possible through the use of government procurement or the organization of takeaway activities, to provide the minimum necessary stock of cash to resume operations in the future. The rest were forced to close. Similar trends were observed in the hotel business, but in the case of hotels, the situation was even more critical. Therefore, the need to monitor the impact of the COVID-19 pandemic on the hotel and restaurant business, as a basis for the formation of measures to restore this area of the economy in the future determine the relevance of our study. The scientific article examines the impact of quarantine restrictions on the hotel and restaurant business through the prism of analyzing the degree of decline in income, the percentage of job cuts, the number of employees granted leave at their own expense, and the share of laid off workers. In addition, the distribution of the areas most affected by quarantine is considered in terms of determining the percentage of victims who were not affected by quarantine, as well as those who benefited from quarantine restrictions. The dynamics of changes in the number of operating restaurants is studied. The reasons for the formation of a disappointing situation in the hotel and restaurant industry are analyzed. Have been developed measures for business owners to ensure the successful operation hotels and restaurants in the quarantin conditions, as well as proposed steps to be taken at the state level to support the hotel and restaurant business.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2751
Розташовується у зібраннях:71.35.75 Економіка, організація, управління, планування та прогнозування готельного господарства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Brykova_outbreak.pdfосновний текст418.28 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.