Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/274
Назва: Формування асортименту товарів як стратегічний елемент комерційної діяльності
Інші назви: PRODUCT RANGE FORMATION AS A STRATEGIC ELEMENT OF BUSINESS ACTIVITY
Автори: Бозуленко, Олена Ярославівна
Теми: асортимент
assortment
асортиментна політика
assortment policy
асортиментна концепція
assortment concept
комерційна діяльність
business
торговельне підприємство
commercial enterprise
стратегія
strategy
Дата публікації: 2015
Видавництво: Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського. 2015. № 4. С. 294-297.
Бібліографічний опис: http://global-national.in.ua/issue-4-2015.
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено проблемам формування асортименту товарів у комерційній діяльності. Розглянуто чинники, які впливають на формування асортиментної політики торговельного підприємства, визначено стратегічні підходи до управління асортиментом і дано рекомендації з удосконалення цього процесу. The article is devoted to the problems of formation of the product range in business activity. The factors influencing the formation of assortment policy of commercial enterprise are studied. The strategic approach to the management of assortment and recommendations to improve the process are provided.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/274
Розташовується у зібраннях:71.01.54 Керування товарним асортиментом

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
62.pdf227.85 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.