Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/274
Название: Формування асортименту товарів як стратегічний елемент комерційної діяльності
Другие названия: PRODUCT RANGE FORMATION AS A STRATEGIC ELEMENT OF BUSINESS ACTIVITY
Авторы: Бозуленко, Олена Ярославівна
Ключевые слова: асортимент
assortment
асортиментна політика
assortment policy
асортиментна концепція
assortment concept
комерційна діяльність
business
торговельне підприємство
commercial enterprise
стратегія
strategy
Дата публикации: 2015
Издатель: Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського. 2015. № 4. С. 294-297.
Библиографическое описание: http://global-national.in.ua/issue-4-2015.
Аннотация: Статтю присвячено проблемам формування асортименту товарів у комерційній діяльності. Розглянуто чинники, які впливають на формування асортиментної політики торговельного підприємства, визначено стратегічні підходи до управління асортиментом і дано рекомендації з удосконалення цього процесу. The article is devoted to the problems of formation of the product range in business activity. The factors influencing the formation of assortment policy of commercial enterprise are studied. The strategic approach to the management of assortment and recommendations to improve the process are provided.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/274
Располагается в коллекциях:71.01.54 Керування товарним асортиментом

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
62.pdf227.85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.