Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2745
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorКруглянко, Андрій Вікторович / Kruhlyanko, Andriy-
dc.contributor.authorГлевчук, Вікторія Миколаївна-
dc.date.accessioned2025-03-02T09:53:43Z-
dc.date.available2025-03-02T09:53:43Z-
dc.date.issued2024-04-
dc.identifier.citationhttps://sspu.edu.ua/images/2024/docs/nauka/konf/programa_konferenciyi_turizm_1_4ed91.pdfuk_UK
dc.identifier.otherУДК 338.48-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2745-
dc.description.abstractУ тезах досліджуються стратегічні підходи до відновлення та розвитку підприємств індустрії гостинності та туризму в умовах воєнного стану та післявоєнної відбудови України. На основі аналізу міжнародного досвіду та вітчизняних реалій визначено ключові проблемні питання, що потребують міждисциплінарного підходу, зокрема оптимізацію бізнес-моделей, підвищення адаптивності та конкурентоспроможності, управління персоналом та взаємодію зі стейкхолдерами. Обґрунтовано три пріоритетні напрямки адаптації бізнес-стратегій: диверсифікація послуг як обов'язковий елемент стратегічного планування, фокусування на внутрішньому туризмі з урахуванням поточних обмежень та супровід основних бізнес-стратегій рішеннями у сфері цифровізації та інновацій. Запропоновано інструменти стратегічного менеджменту для ефективної реалізації визначених пріоритетів, серед яких сценарне планування, бенчмаркинг, адаптивний підхід до стратегічного управління та розвиток компетентностей персоналу. The article explores strategic approaches to the recovery and development of hospitality and tourism industry enterprises under martial law conditions and during the post-war reconstruction of Ukraine. Based on the analysis of international experience and domestic realities, key problematic issues requiring an interdisciplinary approach are identified, including business model optimization, increasing adaptability and competitiveness, personnel management, and stakeholder interaction. Three priority areas for adapting business strategies are substantiated: diversification of services as a mandatory element of strategic planning, focusing on domestic tourism considering current restrictions, and supporting core business strategies with solutions in digitalization and innovation. Strategic management tools for the effective implementation of these priorities are proposed, including scenario planning, benchmarking, an adaptive approach to strategic management, and personnel competency development.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherКруглянко А. В. БІЗНЕС-СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВ ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ ТА ТУРИЗМУ В УМОВАХ ПІСЛЯВОЄННОЇ ВІДБУДОВИ / А. В. Круглянко, В. М. Глевчук // Індустрія туризму та гостинності: досвід, проблеми, перспективи : матеріали VІ Міжнар. наук.-практ. конф., 17–18 квітня, 2024 р., м. Суми / СумДПУ ім. А. С. Макаренка. – Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2024. (препринт)uk_UK
dc.subjectбізнес-стратегіяuk_UK
dc.subjectbusiness strategyen
dc.subjectтуризмuk_UK
dc.subjecttourismen
dc.subjectіндустрія гостинностіuk_UK
dc.subjecthospitality industryen
dc.subjectадаптація бізнес-стратегійuk_UK
dc.subjectadaptation of business strategiesen
dc.titleБізнес-стратегії підприємств індустрії гостинності та туризму в умовах післявоєнної відбудовиuk_UK
dc.title.alternativeBusiness strategies of hospitality and tourism industry enterprises in the post-war reconstruction perioden
dc.typeOtheruk_UK
Располагается в коллекциях:06.71.57 Економіка туризму (тези)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
тези Круглянко А. В. Глевчук В. М..pdfосновний текст206.47 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.