Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/274
Title: Формування асортименту товарів як стратегічний елемент комерційної діяльності
Other Titles: PRODUCT RANGE FORMATION AS A STRATEGIC ELEMENT OF BUSINESS ACTIVITY
Authors: Бозуленко, Олена Ярославівна
Keywords: асортимент
assortment
асортиментна політика
assortment policy
асортиментна концепція
assortment concept
комерційна діяльність
business
торговельне підприємство
commercial enterprise
стратегія
strategy
Issue Date: 2015
Publisher: Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського. 2015. № 4. С. 294-297.
Citation: http://global-national.in.ua/issue-4-2015.
Abstract: Статтю присвячено проблемам формування асортименту товарів у комерційній діяльності. Розглянуто чинники, які впливають на формування асортиментної політики торговельного підприємства, визначено стратегічні підходи до управління асортиментом і дано рекомендації з удосконалення цього процесу. The article is devoted to the problems of formation of the product range in business activity. The factors influencing the formation of assortment policy of commercial enterprise are studied. The strategic approach to the management of assortment and recommendations to improve the process are provided.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/274
Appears in Collections:71.01.54 Керування товарним асортиментом

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
62.pdf227.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.