Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/273
Назва: Сучасні комплекси споживчих властивостей товарів: ринковий розвиток
Інші назви: MODERN COMPLEXES OF CONSUMER PROPERTIES OF GOODS: MARKET DEVELOPMENT
Автори: Бозуленко, Олена Ярославівна
Шкабара, Тетяна Леонідівна
Теми: споживчі властивості товару
consumer properties of the goods
функціональність товару
functionality of goods
соціальне призначення
social purpose
класифікаційні ознаки товару
classification marks of the goods
споживчі комплекси
consumer complexes
позиціонування товару
product positioning
Дата публікації: 2018
Видавництво: Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. 2018. № 5(2). С. 182-186.
Бібліографічний опис: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/wp-content/uploads/2021/06/VKNU-ES-2018-N5-%D0%A22.pdf
Короткий огляд (реферат): У статті актуалізуються питання важливості підвищення споживчої корисності продовольчих товарів, зокрема на основі розширення товарної пропозиції на вітчизняному ринку харчових продуктів цільового призначення з урахуванням їх класифікаційних означень, функціональних властивостей, показників якості та безпечності. Пропонується поєднання товарознавчих обґрунтувань властивостей відповідних товарів і їх споживчих комплексів з маркетинговим позиціонуванням на ринку. The article is focused on the importance of increasing the consumer utility of food products, in particular, on the basis of expanding the supply of goods in the domestic market of intended food products, taking into account their classification definitions, functional properties, indicators of quality and safety. A comparative analysis of consumer properties of food products of mass consumption and products with improved characteristics are carried out. The following properties of food products, such as biological and physiological value, therapeutic and preventive utility, and some others, which are the basis of rational nutrition of the population, are noted. The methodological prerequisites for creation of complexes of consumer properties of food products for social purpose, functional characteristics, aggregate safety indicators are considered. A combination of commodity substantiation of the properties of the relevant goods and their consumer complexes with marketing positioning on the market is proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/273
Розташовується у зібраннях:71.01.55 Товарознавство

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vchnu_ekon_2018_5(2)__40.pdfОсновний текст433.69 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.