Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2723
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРомановська, Ольга Леонідівна / Romanovska, Olha-
dc.contributor.authorМамчий, Камілла Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-02-28T13:51:35Z-
dc.date.available2025-02-28T13:51:35Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.otherУДК 640.4-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2723-
dc.description.abstractПорівняння стандартів ДСТУ та ISO у сфері готельно-ресторанних послуг демонструє як схожість, так і відмінності у підходах до забезпечення якості обслуговування. ДСТУ фокусуються на конкретних вимогах, адаптованих до національних умов, включаючи критерії якості, гігієни та організації обслуговування. Натомість, ISO пропонує системний підхід, акцентуючи увагу на управлінській якості, оцінці ризиків та безперервному вдосконаленні процесів. Впровадження всіх стандартів у готельно-ресторанному бізнесі може істотно підвищити якість послуг, безпеку харчування та задоволеність клієнтів, що є критично високим для конкурентоспроможності на міжнародному рівні. A comparison of DSTU and ISO standards in the field of hotel and restaurant services demonstrates both similarities and differences in approaches to ensuring service quality. DSTU focuses on specific requirements adapted to national conditions, including criteria for quality, hygiene and service organization. In contrast, ISO offers a systemic approach, emphasizing management quality, risk assessment and continuous process improvement. The implementation of all standards in the hotel and restaurant business can significantly improve the quality of services, food safety and customer satisfaction, which is critically high for competitiveness at the international level.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherРомановська О. Л. Конвергенція національного стандарту на готельно-ресторанні послуги з міжнародним / О. Л. Романовська, К. О. Мамчий // Сучасні тенденції розвитку індустрії гостинності : збірник тез V Міжнар. наук.-практ. конф., 24-25 жовт. 2024 р., м. Львів / ЛДУФК ім. І. Боберського. – Львів : ЛДУФК ім. І. Боберського, 2024. – 316–318.uk_UK
dc.subjectконвергенціяuk_UK
dc.subjectнаціональний стандартuk_UK
dc.subjectготельно-ресторанні послугиuk_UK
dc.subjectconvergenceen
dc.subjectnational standarden
dc.subjecthotel and restaurant servicesen
dc.titleКонвергенція національного стандарту на готельно-ресторанні послуги з міжнароднимuk_UK
dc.title.alternativeConvergence national standard at the hotel restaurant services with internationalen
dc.typeOtheruk_UK
Appears in Collections:71.35.75 Економіка, організація, управління, планування та прогнозування готельного господарства (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗБІРНИК_СТРІГ_2024_removed_removed.pdfосновний текст1.78 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.