Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2718
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДземан, Владислав Ігорович-
dc.date.accessioned2025-02-28T13:20:04Z-
dc.date.available2025-02-28T13:20:04Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2718-
dc.description.abstractДосліджено теоретичні аспекти використання маркетингових інструментів в реалізації стратегії розвитку підприємства в умовах війни та повоєний час; теоретичні основи, сутність та значення маркетингових інструментів в управлінні підприємством; сучасні підходи до стратегічного управління; особливості реалізації маркетингових інструментів в реалізації стратегії підприємства в умовах воєнного стану та після війни. У роботі використано методичні підходи, методи спостереження, аналізу, синтезу, анкетування, графічна візуалізація даних для оцінки фінансового стану підприємства. Виявлено, що маркетингові інструменти відіграють ключову роль у досягненні стратегічних і тактичних цілей підприємства, забезпечуючи реалізацію через конкретні технології та дії. Вони включають аналіз ринку, розробку та реалізацію маркетингових стратегій, управління відносинами з клієнтами та оцінювання результативності маркетингових заходів. У сучасних умовах воєнного стану значення маркетингових інструментів особливо зростає через необхідність швидко адаптуватися до динамічних змін у зовнішньому середовищі. Зроблено висновок, що готель «Корал» має високий потенціал для розвитку та може зміцнити свою позицію в конкурентному середовищі завдяки впровадженню сучасних підходів до управління якістю та послугами. Систематичний підхід до підвищення конкурентоспроможності дозволить готелю утримувати лідерські позиції та забезпечити стабільний розвиток у динамічному ринку індустрії гостинності. The theoretical aspects of the use of marketing tools in the implementation of the enterprise's development strategy during war and post-war times are studied; theoretical foundations, essence and significance of marketing tools in enterprise management; modern approaches to strategic management; features of the implementation of marketing tools in the implementation of the enterprise's strategy during martial law and after the war. The work uses methodological approaches, methods of observation, analysis, synthesis, questionnaires, graphic visualization of data to assess the financial condition of the enterprise. It was found that marketing tools play a key role in achieving the strategic and tactical goals of the enterprise, ensuring implementation through specific technologies and actions. They include market analysis, development and implementation of marketing strategies, customer relationship management and evaluation of the effectiveness of marketing activities. In modern conditions of martial law, the importance of marketing tools is especially growing due to the need to quickly adapt to dynamic changes in the external environment. It is concluded that the hotel «Coral» has a high potential for development and can strengthen its position in a competitive environment through the implementation of modern approaches to quality and service management. A systematic approach to increasing competitiveness will allow the hotel to maintain a leading position and ensure stable development in the dynamic market of the hospitality industry.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherДземан В. І. Використання маркетингових інструментів в реалізації стратегії розвитку підприємства у період воєнного стану та після війни  The use of marketing tools in the implementation of the company's development strategy during the period of martial law and after the war : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент» ОП «Менеджмент маркетингової діяльності» / В. І. Дземан ; наук. кер. І. Р. Лошенюк. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 83 с.uk_UK
dc.subjectмаркетингові інструментиuk_UK
dc.subjectmarketing toolsuk_UK
dc.subjectпросуванняuk_UK
dc.subjectpromotionuk_UK
dc.subjectбрендuk_UK
dc.subjectbranduk_UK
dc.subjectпозиціонуванняuk_UK
dc.subjectpositioninguk_UK
dc.subjectконкурентне середовищеuk_UK
dc.subjectcompetitive environmentuk_UK
dc.subjectсфера гостинностіuk_UK
dc.subjectthe field of hospitalityuk_UK
dc.titleВикористання маркетингових інструментів в реалізації стратегії розвитку підприємства у період воєнного стану та після війниuk_UK
dc.title.alternativeThe use of marketing tools in the implementation of the company's development strategy during the period of martial law and after the waruk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Appears in Collections:магістр

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dzeman_073+.pdfосновний текст1.83 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.