Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2710
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛуців, Ярослав Миколайович-
dc.date.accessioned2025-02-28T12:29:45Z-
dc.date.available2025-02-28T12:29:45Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2710-
dc.description.abstractДосліджено теоретичні та практичні положення стратегічного управління брендами роздрібного підприємства, зокрема аналіз наявних підходів до формування та розвитку бренду, визначення ключових факторів успіху брендингу в умовах конкурентного ринку. Проведено порівняння різних моделей управління брендами, їхніх переваг і недоліків, а також розглянуто стратегічні інструменти, що забезпечують ефективне управління брендом на всіх етапах його життєвого циклу. Виявлено основні проблеми, які виникають при управлінні брендами роздрібних підприємств, та розроблено рекомендації щодо вдосконалення управління брендами. Методи дослідження. У дослідженні були застосовані такі методи: загальнонаукові, а також системний підхід для розгляду теоретичних положень; контент-аналіз для вивчення соціально-економічного розвитку підприємства, логічні та інтуїтивні методи для дослідження процесів управління, методи статистичного аналізу. Обробка даних проводилася з використанням сучасних комп'ютерних технологій. У процесі дослідження стратегічного управління брендами виявлено, що бренд-менеджмент є ключовим фактором конкурентоспроможності компанії, формуючи емоційний зв’язок зі споживачами та підвищуючи їхню лояльність. Дослідження підтвердило, що основними складовими брендингу є позиціонування, комунікаційні стратегії, управління репутацією та дослідження ринку. Сильний бренд виступає важливим активом, що забезпечує довгостроковий розвиток підприємства. Підтверджено, що стратегія бренд-менеджменту має вирішальне значення для успіху підприємства, забезпечуючи формування стійкої ідентичності бренду та підвищення його конкурентоспроможності. Процес стратегічного управління брендом складається з чітко визначених етапів, що включають позиціонування та моніторинг ефективності. Аналіз діяльності магазину «Продукти» виявив важливість формування ідентичності бренду в умовах високої конкуренції, що допомагає залучати й утримувати споживачів. Визначено, що ефективне управління брендами та постійне вдосконалення маркетингових стратегій є важливими для підтримки конкурентних переваг. Дослідження довели, що споживчі вподобання на ринку молочних продуктів значною мірою залежатимуть від ціни та якості товарів, зокрема в умовах економічної нестабільності. Зростання цін на молочні продукти негативно впливає на попит, а репутація бренду стає менш значущою для споживачів. Аналіз стратегій позиціонування бренду «Галичина» підтвердив їх ефективність у підвищенні конкурентоспроможності товарів та бренду, зокрема через інноваційні продукти, що відповідають сучасним споживчим тенденціям. Це дозволяє зміцнити позиції бренду на ринку та залучити нових клієнтів. Досліджено також роль торгівлі у забезпеченні сталого розвитку, зокрема через інтеграцію принципів екологічної відповідальності та соціальної відповідальності в стратегію управління брендами. Це дозволяє брендам здобувати конкурентні переваги та лояльність споживачів. Визначено, що для досягнення сталого розвитку важливими є державна політика та активна участь підприємств у реалізації екологічних ініціатив. The theoretical and practical provisions of strategic brand management of a retail enterprise were studied, in particular, an analysis of existing approaches to brand formation and development, identification of key factors of branding success in a competitive market. A comparison of different brand management models, their advantages and disadvantages was carried out, and strategic tools that ensure effective brand management at all stages of its life cycle were considered. The main problems that arise when managing retail enterprise brands were identified, and recommendations for improving brand management were developed. Research methods. The following methods were used in the study: general scientific, as well as a systematic approach to considering theoretical provisions; content analysis to study the socio-economic development of the enterprise, logical and intuitive methods for studying management processes, statistical analysis methods. Data processing was carried out using modern computer technologies. In the process of studying strategic brand management, it was found that brand management is a key factor in the company's competitiveness, forming an emotional connection with consumers and increasing their loyalty. The study confirmed that the main components of branding are positioning, communication strategies, reputation management and market research. A strong brand is an important asset that ensures the long-term development of the enterprise. It was confirmed that the brand management strategy is crucial for the success of the enterprise, ensuring the formation of a sustainable brand identity and increasing its competitiveness. The process of strategic brand management consists of clearly defined stages, including positioning and monitoring of effectiveness. An analysis of the activities of the “Products” store revealed the importance of forming a brand identity in conditions of high competition, which helps to attract and retain consumers. It was determined that effective brand management and continuous improvement of marketing strategies are important for maintaining competitive advantages. Research has proven that consumer preferences in the dairy market will largely depend on the price and quality of goods, particularly in conditions of economic instability. The increase in prices for dairy products negatively affects demand, and the brand's reputation becomes less significant for consumers. The analysis of the positioning strategies of the Galicia brand confirmed their effectiveness in increasing the competitiveness of products and the brand, in particular through innovative products that meet modern consumer trends. This allows strengthening the brand's position in the market and attracting new customers. The role of trade in ensuring sustainable development was also studied, in particular through the integration of the principles of environmental responsibility and social responsibility into the brand management strategy. This allows brands to gain competitive advantages and consumer loyalty. It was determined that state policy and active participation of enterprises in the implementation of environmental initiatives are important for achieving sustainable development.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЛуців Я. М. Стратегічне управління брендами роздрібного підприємства  Strategic management of retail enterprise brands : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент»» ОП «Менеджмент маркетингової діяльності» / Я. М. Луців ; наук. кер. О. Я. Бозуленко. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 72 с.uk_UK
dc.subjectбрендuk_UK
dc.subjectbranduk_UK
dc.subjectбрендингuk_UK
dc.subjectbrandinguk_UK
dc.subjectлояльність споживачівuk_UK
dc.subjectconsumer loyaltyuk_UK
dc.subjectстратегіяuk_UK
dc.subjectstrategyuk_UK
dc.subjectуправління брендамиuk_UK
dc.subjectbrand managementuk_UK
dc.titleСтратегічне управління брендами роздрібного підприємстваuk_UK
dc.title.alternativeStrategic management of retail enterprise brandsuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Appears in Collections:магістр

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lutsiv_073+.pdfосновний текст2.12 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.