Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2701
Title: Стратегічне управління і конкурентоспроможність туристичного підприємства
Other Titles: Strategic management and competitiveness of the tourist enterprise
Authors: Заяць, Степан Михайлович
Keywords: стратегічне управління
strategic management
конкурентоспроможність
competitiveness
підприємство
enterprise
туристичне підприємство
tourist enterprise
управління
management
Issue Date: 2024
Publisher: Заяць С. М. Стратегічне управління і конкурентоспроможність туристичного підприємства  Strategic management and competitiveness of the tourist enterprise : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент»» ОП «Менеджмент маркетингової діяльності» / С. М. Заяць ; наук. кер. Г. В. Долга. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 71 с.
Abstract: У кваліфікаційній роботі розглянуто поняття та сутність стратегії туристичного підприємства, узагальнено теоретичні аспекти конкурентоспроможності туристичних підприємств та методологічні основи стратегічного управління та конкурентоспроможності туристичних підприємств. На основі документів про фінансово-господарську діяльність підприємства, досліджено організаційно-управлінську характеристику туристичного підприємства, здійснено аналіз фінансово-господарської діяльності туристичного підприємства та надано оцінку системи стратегічного управління та конкурентоспроможності туристичного підприємства. Сформовано стратегії конкурентоспроможності туристичного підприємства та запропоновано напрямки підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства.The qualification work considers the concept and essence of the strategy of a tourist enterprise, summarizes the theoretical aspects of the competitiveness of tourist enterprises and the methodological foundations of strategic management and competitiveness of tourist enterprises. Based on documents on the financial and economic activities of the enterprise, the organizational and managerial characteristics of the tourist enterprise are studied, the financial and economic activities of the tourist enterprise are analyzed and an assessment of the system of strategic management and competitiveness of the tourist enterprise is provided. Strategies for the competitiveness of the tourist enterprise are formed and directions for increasing the competitiveness of the tourist enterprise are proposed.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2701
Appears in Collections:магістр

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zayts_073+.pdfосновний текст1.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.