Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2701
Назва: Стратегічне управління і конкурентоспроможність туристичного підприємства
Інші назви: Strategic management and competitiveness of the tourist enterprise
Автори: Заяць, Степан Михайлович
Теми: стратегічне управління
strategic management
конкурентоспроможність
competitiveness
підприємство
enterprise
туристичне підприємство
tourist enterprise
управління
management
Дата публікації: 2024
Видавництво: Заяць С. М. Стратегічне управління і конкурентоспроможність туристичного підприємства  Strategic management and competitiveness of the tourist enterprise : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент»» ОП «Менеджмент маркетингової діяльності» / С. М. Заяць ; наук. кер. Г. В. Долга. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 71 с.
Короткий огляд (реферат): У кваліфікаційній роботі розглянуто поняття та сутність стратегії туристичного підприємства, узагальнено теоретичні аспекти конкурентоспроможності туристичних підприємств та методологічні основи стратегічного управління та конкурентоспроможності туристичних підприємств. На основі документів про фінансово-господарську діяльність підприємства, досліджено організаційно-управлінську характеристику туристичного підприємства, здійснено аналіз фінансово-господарської діяльності туристичного підприємства та надано оцінку системи стратегічного управління та конкурентоспроможності туристичного підприємства. Сформовано стратегії конкурентоспроможності туристичного підприємства та запропоновано напрямки підвищення конкурентоспроможності туристичного підприємства.The qualification work considers the concept and essence of the strategy of a tourist enterprise, summarizes the theoretical aspects of the competitiveness of tourist enterprises and the methodological foundations of strategic management and competitiveness of tourist enterprises. Based on documents on the financial and economic activities of the enterprise, the organizational and managerial characteristics of the tourist enterprise are studied, the financial and economic activities of the tourist enterprise are analyzed and an assessment of the system of strategic management and competitiveness of the tourist enterprise is provided. Strategies for the competitiveness of the tourist enterprise are formed and directions for increasing the competitiveness of the tourist enterprise are proposed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2701
Розташовується у зібраннях:магістр

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Zayts_073+.pdfосновний текст1.06 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.