Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2695
Название: Особливості управління неліквідним товаром в сучасних торговельних мережах
Другие названия: Peculiarities of management of illiquid goods in modern trade networks
Авторы: Волков, Максим Юрійович
Ключевые слова: управління
management
неліквідний товар
illiquid commodity
торгівля
trade
Дата публикации: 2024
Издатель: Волков М. Ю. Особливості управління неліквідним товаром в сучасних торговельних мережахPeculiarities of management of illiquid goods in modern trade networks : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент»» ОП «Менеджмент маркетингової діяльності» / М. Ю. Волков; наук. кер. В. О. Пенюк. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 63 с
Аннотация: Ефективне управління неліквідними запасами є невід’ємною частиною процесу якісного управління асортиментом, що є вкрай важливим у сфері рітейл-торгівлі. В основу роботи та наданих пропозицій закладено реальні та актуальні дані підприємства. Запропоновано покращення бізнес-процесів, а саме: оптимізувати наявну інформаційної систему або розглянути переніс даних на нову платформу; розробити систему мотивації для персоналу, яка б заохочувала продаж неліквідних позиції; покращити взаємодію складу та інтернет-магазину для запобігання негативу з боку наших клієнтів; а також присвячувати більше PR-активності категоріям асортименту зі слабкими показниками продажів, що спричинено недостатньою комунікацією з нашою цільовою аудиторією. Effective management of illiquid stocks is an integral part of the process of quality management of assortment, which is extremely important in the field of retail trade. The work and the provided proposals are based on real and up-to-date company data. It is proposed to improve business processes, namely: optimize the existing information system or consider transferring data to a new platform; develop a motivation system for staff that would encourage the sale of illiquid positions; improve the interaction between the warehouse and the online store to prevent negativity from our customers; and devote more PR activity to assortment categories with weak sales indicators, which is caused by insufficient communication with our target audience.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2695
Располагается в коллекциях:магістр

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Volkov_073+.pdfосновний текст645.27 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.