Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2695
Title: Особливості управління неліквідним товаром в сучасних торговельних мережах
Other Titles: Peculiarities of management of illiquid goods in modern trade networks
Authors: Волков, Максим Юрійович
Keywords: управління
management
неліквідний товар
illiquid commodity
торгівля
trade
Issue Date: 2024
Publisher: Волков М. Ю. Особливості управління неліквідним товаром в сучасних торговельних мережахPeculiarities of management of illiquid goods in modern trade networks : кваліфікаційна робота ; спец. 073 «Менеджмент»» ОП «Менеджмент маркетингової діяльності» / М. Ю. Волков; наук. кер. В. О. Пенюк. – Чернівці : ЧТЕІ ДТЕУ, 2024. – 63 с
Abstract: Ефективне управління неліквідними запасами є невід’ємною частиною процесу якісного управління асортиментом, що є вкрай важливим у сфері рітейл-торгівлі. В основу роботи та наданих пропозицій закладено реальні та актуальні дані підприємства. Запропоновано покращення бізнес-процесів, а саме: оптимізувати наявну інформаційної систему або розглянути переніс даних на нову платформу; розробити систему мотивації для персоналу, яка б заохочувала продаж неліквідних позиції; покращити взаємодію складу та інтернет-магазину для запобігання негативу з боку наших клієнтів; а також присвячувати більше PR-активності категоріям асортименту зі слабкими показниками продажів, що спричинено недостатньою комунікацією з нашою цільовою аудиторією. Effective management of illiquid stocks is an integral part of the process of quality management of assortment, which is extremely important in the field of retail trade. The work and the provided proposals are based on real and up-to-date company data. It is proposed to improve business processes, namely: optimize the existing information system or consider transferring data to a new platform; develop a motivation system for staff that would encourage the sale of illiquid positions; improve the interaction between the warehouse and the online store to prevent negativity from our customers; and devote more PR activity to assortment categories with weak sales indicators, which is caused by insufficient communication with our target audience.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2695
Appears in Collections:магістр

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Volkov_073+.pdfосновний текст645.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.