Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2693
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБрикова, Тетяна Миколаївна / Brykova, Tetiana-
dc.date.accessioned2025-02-27T20:53:21Z-
dc.date.available2025-02-27T20:53:21Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.otherУДК 004.9; 338.48-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2693-
dc.description.abstractThe hotel and restaurant business is one of the most progressive, as the main goal of business entities is to constantly update, study and meet the needs of consumers, which are rapidly changing in the modern world. One of the ways to improve processes and service is to automate them based on the dynamic introduction of innovations and AI. Thanks to the use of AI, a business entity is able to achieve an increase in the quality of services and customer satisfaction while maintaining efficiency and profitability. In the future, AI will continue to optimize the work with large data sets, improve the offer of personalized services and communication with guests.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherБрикова Т. М. ВИКОРИСТАННЯ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОМУ БІЗНЕСІ: від автоматизації процесів до персоналізованого обслуговування / Т. М. Брикова // Фінансово-економічні, соціальні та правові аспекти розвитку регіонів: загрози та виклики : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 24 трав. 2024 р., м. Чернівці / ЧТЕІ ДТЕУ. – Чернівці : Технодрук, 2024. – С. 318–322. – URL: http://chite.edu.ua/ua/content/download/subsection/nayka/konf_24_05_2024.pdf.uk_UK
dc.subjectштучний інтелектuk_UK
dc.subjectAIen
dc.subjectготельно-ресторанний бізнесuk_UK
dc.subjecthotel and restaurant businessen
dc.titleВикористання штучного інтелекту у готельно-ресторанному бізнесі: від автоматизації процесів до персоналізованого обслуговуванняuk_UK
dc.title.alternativeThe Use of Artificial Intelligence in the Hotel and Restaurant Business: from Process Automation to Personalized Serviceen
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:71.35.75 Економіка, організація, управління, планування та прогнозування готельного господарства (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Brykova_2023.pdfосновний текст7.16 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.