Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2690
Название: Використання теорії ігор для формування рекомендаційного механізму ресторанних послуг
Другие названия: Using Game Theory to form a Recommendation Mechanism for Restaurant Services
Авторы: Брикова, Тетяна Миколаївна / Brykova, Tetiana
Ключевые слова: цифровізація
запит
теорія ігор
Інтернет-маркетинг
переваги користувача
digitalization
query
game theory
internet marketing
user preferences
Дата публикации: 2023
Издатель: Брикова Т. М. ВИКОРИСТАННЯ ТЕОРІЇ ІГОР ДЛЯ ФОРМУВАННЯ РЕКОМЕНДАЦІЙНОГО МЕХАНІЗМУ РЕСТОРАННИХ ПОСЛУГ / Т. М. Брикова // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. – 2023. – № 4(92). – С. 270–282. – DOI: http://doi.org/10.34025/2310-8185-2023-4.92.
Аннотация: Глобальна цифровізація та міграційні процеси населення викликають потребу формування сервісів для зручності та привабливості для споживачів закладів харчування. Ці заклади покликані вирішувати одну з найважливіших потреб людини – забезпечення якісним харчуванням за індивідуальними потребами. Це питання для України є важливим зараз, а особливо актуальним стане під час повоєнного відновлення. У зв’язку з цим розробка підходів для створення рекомендаційних механізмів, які дозволять через мережу Інтернет швидко знайти ресторан із задоволенням вимог та потреб користувача до страви, є актуальним дослідженням. Мета статті – дослідження застосування теорії ігор при розробці рекомендаційного механізму пошуку в мережі Інтернет ресторанів у місці перебування користувача з метою покращення рівня задоволення потреб у якісному харчуванні. Методологія. У процесі виконання дослідження використано загальнонаукові методи: аналізу та синтезу – для проведення теоретичного дослідження щодо потреб користувачів, які здійснюють пошук в мережі Інтернет, абстрактно-логічний метод – для створення логічних узагальнень за результатами аналізу літературних джерел, методи та підходи теорії ігор – для обґрунтування підходу зі створення рекомендаційного механізму ресторанних послуг. Результати. У статті виділено основні особливості використання теорії ігор у маркетингу для визначення потреб користувачів та просування ресторанних послуг, запропонований алгоритм здійснення такого підходу та його формальне представлення. Автором на прикладі реалізації стратегії двох гравців показано, яким чином можна реалізувати механізм створення рекомендацій, щоб задовольнити смаки двох та більше споживачів за умови здійснення споживачами вибору обмежень із контекстного меню, механізм представлено через матрицю формування рекомендацій на змішаних стратегій. Практичне значення. Запропонована загальна методика та формалізований алгоритм формування рекомендаційного механізму ресторанних послуг, які можуть бути використані при розробці сайтів ресторанів, сервісів пошуку місць для харчування за уподобаннями. Перспективи подальших досліджень. Здійснення теоретичного обґрунтування механізмів створення рекомендацій на моделях поведінки користувача в мережі Інтернет. Формування пропозицій меню ресторанів з можливістю замовлення страви на певний час приходу користувача до закладу харчування з прив’язкою до геолокації. Global digitalization and migration processes of the population necessitate the formation of services for the convenience and attractiveness of food establishments for consumers. These establishments are designed to address one of the most important human needs - providing quality food for individual needs. This issue is a critical one for Ukraine now, and it will become especially relevant during the post-war recovery. In this regard, the development of approaches to create recommendation mechanisms that will allow you to quickly find a restaurant via the Internet that meets the requirements and needs of the user for the dish, which, in turn, determines the relevance of the study. The purpose of the article is to study the application of game theory in the development of a recommender mechanism for searching for restaurants on the Internet at the user's location in order to improve the level of satisfaction of the needs for quality food. In the course of the study, general scientific methods were used: analysis and synthesis - to conduct a theoretical study of the needs of users searching on the Internet, abstract-logical method - to create logical generalizations based on the results of the analysis of literature sources, methods and approaches of game theory - to substantiate the approach to creating a recommendation mechanism for restaurant services. The article highlights the main features of the use of game theory in marketing to determine the needs of users and promote restaurant services, proposes an algorithm for implementing such an approach and its formal representation. Using the example of the implementation of the two-player strategy, the author shows how a recommendation mechanism can be implemented to satisfy the tastes of two or more consumers, provided that consumers choose restrictions from the context menu, the mechanism is presented through a matrix of recommendations on mixed strategies. A general methodology and a formalized algorithm for the formation of a recommendation mechanism for restaurant services that can be used in the development of restaurant websites and services for finding places to eat according to preferences are proposed. Implementation of theoretical substantiation of mechanisms for creating recommendations based on models of user behavior on the Internet. Formation of restaurant menu suggestions with the possibility of ordering a dish for a certain time of the user's arrival at the restaurant with reference to geolocation.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2690
Располагается в коллекциях:71.35.13 Форми і методи обслуговування в готелях

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Brykova_using game .pdfосновний текст261.45 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.