Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2655
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorУрсакій, Юлія Анатоліївна / Ursakii, Yuliia-
dc.date.accessioned2025-01-30T20:30:05Z-
dc.date.available2025-01-30T20:30:05Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.otherУДК 659.118-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2655-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherУрсакій Ю. ОСОБЛИВОСТІ РЕКЛАМИ У ВОЄННИЙ ПЕРІОД / Ю. Урсакій // Розвиток наук в умовах нової реальності: проблеми та перспективи : матеріали II Міжнар. наук. конф., 03 трав. 2024 р., м. Київ / МЦНД. – Київ : МЦНД, 2024. – С. 28–29. – URL : https://archive.mcnd.org.ua/index.php/conference-proceeding/article/view/1172/uk_UK
dc.titleОсобливості реклами у воєнний періодuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:71.01.14 Комерційні питання, маркетинг, кон'юнктура, реклама (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ursakii_advertising features.pdfОсновний текст217.98 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.