Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2655
Назва: Особливості реклами у воєнний період
Автори: Урсакій, Юлія Анатоліївна / Ursakii, Yuliia
Дата публікації: 2024
Видавництво: Урсакій Ю. ОСОБЛИВОСТІ РЕКЛАМИ У ВОЄННИЙ ПЕРІОД / Ю. Урсакій // Розвиток наук в умовах нової реальності: проблеми та перспективи : матеріали II Міжнар. наук. конф., 03 трав. 2024 р., м. Київ / МЦНД. – Київ : МЦНД, 2024. – С. 28–29. – URL : https://archive.mcnd.org.ua/index.php/conference-proceeding/article/view/1172/
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2655
Розташовується у зібраннях:71.01.14 Комерційні питання, маркетинг, кон'юнктура, реклама (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ursakii_advertising features.pdfОсновний текст217.98 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.