Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2569
Title: Управління поведінкою споживачів послуг рекреації та гостинності як умов регіонального розвитку туризму в кризові періоди
Other Titles: Consumer Behavior of Recreation and Hospitality Services as a Condition for Regional Tourism Development in Crisis Periods
Authors: Гищук, Роман Миколайович
Keywords: рекреація
туризм
послуги гостинності
пандемія COVID-19
воєнний стан
посттравматичний стресовий розлад (ПТРС)
кластер
поведінка споживача
соціальні мережі
recreation
tourism
hospitality
COVID-19 pandemic
martial law
post-traumatic stress disorder (PTSD)
cluster
consumer behavior
social media
Issue Date: 2024
Publisher: Гищук Р. УПРАВЛІННЯ ПОВЕДІНКОЮ СПОЖИВАЧІВ ПОСЛУГ РЕКРЕАЦІЇ ТА ГОСТИННОСТІ ЯК УМОВ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ТУРИЗМУ В КРИЗОВІ ПЕРІОДИ / Р. Гищук // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. – 2024. – № 2(94). – С. 146–169. – DOI: http://doi.org/10.34025/2310-8185-2024-2.94.10.
Citation: http://doi.org/10.34025/2310-8185-2024-2.94.10
Abstract: Послуги гостинності та рекреації в широкому і загальному сенсі є основою туризму. Їхня якість впливає на поведінку споживачів, рівень обслуговування, та загалом комплексний розвиток відповідних продуктів. Послуги гостинності, без сумніву, позитивно впливають на економіку багатьох країн та регіонів. Однак зараз внутрішній туризм і рекреація в Україні все ще переживають важкі часи через продовження воєнного стану та наслідки пандемії COVID-19. Чимала кількість готелів та інших туристичних компаній, пов’язаних із гостинністю, нині відчувають на собі значні проблеми їхнього подальшого розвитку. Ці ризики створюють труднощі для людей, які працюють у туристичному секторі або взаємодіють із ним як підрядники. Наше завдання – це оцінити нинішні регіональні особливості розвитку туризму та визначити їхній вплив на поведінку споживачів послуг рекреації, гостинності України та її регіонів в умовах пандемічних, воєнних та суспільних кризових періодів. Методологія. У процесі виконання дослідження використано методи: літературний, аналізу, синтезу, індукції, дедукції, аналогії; конкретно-наукові: факторного аналізу, статистичний методи. Результати. У статті розглянуто глобальний та вітчизняний розвиток послуг гостинності у період пандемії COVID-19 та воєнного стану із основними трендами впливу на них туризму та соціокультурних запитів суспільства. Практичне значення. Результати наукового дослідження можуть бути використані державними та місцевими органами самоврядування для розробки та обґрунтування перспективних стратегічних планів організації, управління та розвитку територій Карпат у контексті управління поведінкою споживачів послуг рекреації та гостинності як умов регіонального розвитку туризму в кризові періоди. Перспективи подальших досліджень. Теоретико-методичні й прикладні розробки разом із отриманими результатами можуть бути задіяні в аналогічних дослідженнях для формування перспективної стратегії транскордонної співпраці регіонів Карпат у подоланні нинішніх кризових явищ у послугах гостинності, спричинених пандемією COVID-19 і воєнним станом. Hospitality and recreational services in a broad and general sense are a base of tourism. Their quality affects the behavior of consumers, the level of service, and in general the comprehensive development of the respective products. Hospitality services, without a doubt, have a positive impact on the economy of many countries and regions. However, domestic tourism and recreation in Ukraine is still experiencing difficult times due to the continued martial law and the effects of the COVID-19 pandemic. A significant number of hotels and other tourism companies related to hospitality are currently experiencing significant problems in their further development. These risks create difficulties for people who work in or interact with the tourism sector as contractors. Our task is to assess the current regional features of tourism development and determine their impact on the management of the behavior of consumers of recreation and hospitality services in Ukraine and its regions in the conditions of pandemic, war and social crisis periods. In the process of carrying out the research, literary, analysis, synthesis, induction, deduction, analogy were used; specifically scientific: factor analysis, statistical methods. The article examines the global and domestic development of hospitality services during the period of the COVID-19 pandemic and martial law, with the main trends of the impact of tourism and socio-cultural demands of society on them. The results of scientific research can be used by state and local self-government bodies to develop and substantiate prospective strategic plans for the organization, management and development of the Carpathian territories in the context of managing the behavior of consumers of recreation and hospitality services as conditions for the regional development of tourism in crisis periods. Theoretical-methodical and applied developments, together with the obtained results, can be used in similar studies to form a perspective strategy for cross-border cooperation of the Carpathian regions in overcoming the current crisis phenomena in hospitality services caused by the COVID-19 pandemic and martial law.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2569
Appears in Collections:06.71.57 Економіка туризму

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Hyshchuk_consumer behavior.pdfосновний текст702.02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.