Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2544
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКоролюк, Юрій Григорович-
dc.contributor.authorТолубяк, Віталій Семенович-
dc.date.accessioned2024-10-23T13:08:35Z-
dc.date.available2024-10-23T13:08:35Z-
dc.date.issued2018-12-
dc.identifier.otherУДК 353.2-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2544-
dc.description.abstractВрахування концепту маркетинг-міксу дозволило виявити головні проблеми управління якістю адміні- стративних послуг: не проводиться її оцінка в частині "продукту" та "ціни"; відсутня орієнтація суб'єктів публічного управління на зміст послуги; не здійснюється підтримка об'єкта після отримання послуги тощо. Для розв'язання проблем якості пропоновано будувати механізм з її управління на підставі сегменто- ваних каналів зворотного зв'язку між отримувачем та надавачем із уповноваженням останнього вплива- ти на всі складові маркетинг-міксу послуги. Головним динамічним елементом механізму якості є обгрун- товано використання аналізу зусиль та оцінка "до і після" усіх складових маркетинг-міксу адміністратив- ної послуги. Встановлено, що використання публічного маркетингу якості адміністративних послуг сприяє побудові клієнтоорієнтованої сервісної моделі публічного управління та забезпечить конкурентоспроможність їх надавача.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherКоролюк Ю. Г. ПУБЛІЧНИЙ МАРКЕТИНГ ЯКОСТІ НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ / Ю. Г. Королюк, В. С. Толуб'як // Інвестиції: практика та досвід. – 2018. – № 12. – С. 103–106. – URL: http://www.investplan.com.ua/pdf/12_2018/22.pdf.uk_UK
dc.subjectпублічне управлінняuk_UK
dc.subjectпублічний маркетингuk_UK
dc.subjectадміністративна послугаuk_UK
dc.subjectмаркетинг-міксuk_UK
dc.subjectмеханізми управління якістюuk_UK
dc.subjectpublic administrationuk_UK
dc.subjectpublic marketinguk_UK
dc.subjectadministrative serviceuk_UK
dc.subjectmarketing mixuk_UK
dc.subjectquality management mechanismsuk_UK
dc.titleПублічний маркетинг якості надання адміністративних послугuk_UK
dc.title.alternativePublic Marketing of Administrative Services Qualityuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:06.01.01 Загальні проблеми економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
22.pdfосновний текст523.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.