Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2541
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЧичун, Валентина Андріївна / Chychun, Valentyna-
dc.date.accessioned2024-10-23T12:14:01Z-
dc.date.available2024-10-23T12:14:01Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.otherУДК 658.628:339.138-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2541-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЧичун В. ЗНАЧЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ КОМУНІКАЦІЙ В УПРАВЛІНСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ СУЧАСНОГО ПІДПРИЄМСТВА / В. Чичун // Європейський вибір економічного поступу регіону (до 50-річчя ЧТЕІ КНТЕУ) : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 26–27 трав. 2016 р., м. Чернівці / ЧТЕІ КНТЕУ. – Чернівці : ЧТЕІ КНТЕУ, 2016. – С. 162–163. – URL: http://chite.edu.ua/ua/content/download/subsection/nayka/26-27.05.2016.pdf.uk_UK
dc.titleЗначення маркетингової політики комунікацій в управлінській діяльності сучасного підприємстваuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
chychun_meaning of marketing policy.pdfОсновний текст201.44 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.