Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2528
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛошенюк, Ірина Романівна / Losheniuk, Iryna / Loshenyuk, Iryna-
dc.date.accessioned2024-10-21T09:28:34Z-
dc.date.available2024-10-21T09:28:34Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2528-
dc.description.abstractРозглядаються маркетингові підходи до управління комерційною діяльністю торговельних підприємств. Визначаються принципи і функції комерційної діяльності, аналізується маркетинговий інструментарій управління діяльністю. Пропонується алгоритм маркетингового управління діяльністю торговельного підприємства. Considered marketing approaches to the management of commercial activities of commercial enterprises. Defines the principles and functions of business, marketing analysis tools, management activities. Proposed algorithm marketing management of commercial enterprises.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЛошенюк І. Р. РОЗВИТОК МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА / І. Р. Лошенюк // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. – 2012. – №. 1. – С. 290–294. – Режим доступу: http://herald.chite.edu.ua/content/download/archive/2012/v1/1-2012-46.pdf.uk_UK
dc.subjectмаркетингове управлінняuk_UK
dc.subjectмаркетинговий підхід до управлінняuk_UK
dc.subjectмаркетингові інструментиuk_UK
dc.subjectалгоритм маркетингового управлінняuk_UK
dc.subjectстратегія маркетингового управлінняuk_UK
dc.titleРозвиток маркетингового управління діяльністю торговельного підприємстваuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
losheniuk_development of marketing management.pdfОсновний текст388.5 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.