Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2528
Назва: Розвиток маркетингового управління діяльністю торговельного підприємства
Автори: Лошенюк, Ірина Романівна
Теми: маркетингове управління
маркетинговий підхід до управління
маркетингові інструменти
алгоритм маркетингового управління
стратегія маркетингового управління
Дата публікації: 2012
Видавництво: Лошенюк І. Р. РОЗВИТОК МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА / І. Р. Лошенюк // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. – 2012. – №. 1. – С. 290–294. – Режим доступу: http://herald.chite.edu.ua/content/download/archive/2012/v1/1-2012-46.pdf.
Короткий огляд (реферат): Розглядаються маркетингові підходи до управління комерційною діяльністю торговельних підприємств. Визначаються принципи і функції комерційної діяльності, аналізується маркетинговий інструментарій управління діяльністю. Пропонується алгоритм маркетингового управління діяльністю торговельного підприємства. Considered marketing approaches to the management of commercial activities of commercial enterprises. Defines the principles and functions of business, marketing analysis tools, management activities. Proposed algorithm marketing management of commercial enterprises.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2528
Розташовується у зібраннях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
losheniuk_development of marketing management.pdfОсновний текст388.5 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.