Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2528
Название: Розвиток маркетингового управління діяльністю торговельного підприємства
Авторы: Лошенюк, Ірина Романівна
Ключевые слова: маркетингове управління
маркетинговий підхід до управління
маркетингові інструменти
алгоритм маркетингового управління
стратегія маркетингового управління
Дата публикации: 2012
Издатель: Лошенюк І. Р. РОЗВИТОК МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ ДІЯЛЬНІСТЮ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА / І. Р. Лошенюк // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. – 2012. – №. 1. – С. 290–294. – Режим доступу: http://herald.chite.edu.ua/content/download/archive/2012/v1/1-2012-46.pdf.
Аннотация: Розглядаються маркетингові підходи до управління комерційною діяльністю торговельних підприємств. Визначаються принципи і функції комерційної діяльності, аналізується маркетинговий інструментарій управління діяльністю. Пропонується алгоритм маркетингового управління діяльністю торговельного підприємства. Considered marketing approaches to the management of commercial activities of commercial enterprises. Defines the principles and functions of business, marketing analysis tools, management activities. Proposed algorithm marketing management of commercial enterprises.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2528
Располагается в коллекциях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
losheniuk_development of marketing management.pdfОсновний текст388.5 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.