Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2527
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛошенюк, Ірина Романівна-
dc.date.accessioned2024-10-21T08:51:40Z-
dc.date.available2024-10-21T08:51:40Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.otherУДК 339.18-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2527-
dc.description.abstractРозглядається сутність та основні характеристики мерчандайзингу. Аналізуються фактори, які впливають на оцінку мотивації покупців. Вказуються напрями стимулювання продажів у роздрібних торговельних підприємствах. It is considered the nature and the main characteristics of merchandising, analized the factors that affect the assessment of buyers motivation, specified areas of sales promotion in retail trade enterprises.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЛошенюк І. Р. ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ / І. Р. Лошенюк // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – 2011. – № 4. – С. 181–185. – Режим доступу: http://herald.chite.edu.ua/content/download/archive/2011/v4/NV-2011-V4_32.pdf.uk_UK
dc.subjectмерчандайзингuk_UK
dc.subjectмерчандайзинговий підхідuk_UK
dc.subjectвикладка товарівuk_UK
dc.subjectпсихологія покупцівuk_UK
dc.subjectмотивація покупкиuk_UK
dc.titleПріоритетні напрями підвищення ефективності діяльності торговельних підприємствuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:82.15.21.09 Маркетингова діяльність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
losheniuk_priority directions.pdfОсновний текст407.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.