Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2527
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛошенюк, Ірина Романівна / Losheniuk, Iryna / Loshenyuk, Iryna-
dc.date.accessioned2024-10-21T08:51:40Z-
dc.date.available2024-10-21T08:51:40Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.otherУДК 339.18-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2527-
dc.description.abstractРозглядається сутність та основні характеристики мерчандайзингу. Аналізуються фактори, які впливають на оцінку мотивації покупців. Вказуються напрями стимулювання продажів у роздрібних торговельних підприємствах. It is considered the nature and the main characteristics of merchandising, analized the factors that affect the assessment of buyers motivation, specified areas of sales promotion in retail trade enterprises.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЛошенюк І. Р. ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ / І. Р. Лошенюк // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – 2011. – № 4. – С. 181–185. – Режим доступу: http://herald.chite.edu.ua/content/download/archive/2011/v4/NV-2011-V4_32.pdf.uk_UK
dc.subjectмерчандайзингuk_UK
dc.subjectмерчандайзинговий підхідuk_UK
dc.subjectвикладка товарівuk_UK
dc.subjectпсихологія покупцівuk_UK
dc.subjectмотивація покупкиuk_UK
dc.titleПріоритетні напрями підвищення ефективності діяльності торговельних підприємствuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Располагается в коллекциях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
losheniuk_priority directions.pdfОсновний текст407.05 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.