Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2527
Назва: Пріоритетні напрями підвищення ефективності діяльності торговельних підприємств
Автори: Лошенюк, Ірина Романівна
Теми: мерчандайзинг
мерчандайзинговий підхід
викладка товарів
психологія покупців
мотивація покупки
Дата публікації: 2011
Видавництво: Лошенюк І. Р. ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ / І. Р. Лошенюк // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – 2011. – № 4. – С. 181–185. – Режим доступу: http://herald.chite.edu.ua/content/download/archive/2011/v4/NV-2011-V4_32.pdf.
Короткий огляд (реферат): Розглядається сутність та основні характеристики мерчандайзингу. Аналізуються фактори, які впливають на оцінку мотивації покупців. Вказуються напрями стимулювання продажів у роздрібних торговельних підприємствах. It is considered the nature and the main characteristics of merchandising, analized the factors that affect the assessment of buyers motivation, specified areas of sales promotion in retail trade enterprises.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2527
Розташовується у зібраннях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
losheniuk_priority directions.pdfОсновний текст407.05 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.