Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2527
Название: Пріоритетні напрями підвищення ефективності діяльності торговельних підприємств
Авторы: Лошенюк, Ірина Романівна
Ключевые слова: мерчандайзинг
мерчандайзинговий підхід
викладка товарів
психологія покупців
мотивація покупки
Дата публикации: 2011
Издатель: Лошенюк І. Р. ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ / І. Р. Лошенюк // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – 2011. – № 4. – С. 181–185. – Режим доступу: http://herald.chite.edu.ua/content/download/archive/2011/v4/NV-2011-V4_32.pdf.
Аннотация: Розглядається сутність та основні характеристики мерчандайзингу. Аналізуються фактори, які впливають на оцінку мотивації покупців. Вказуються напрями стимулювання продажів у роздрібних торговельних підприємствах. It is considered the nature and the main characteristics of merchandising, analized the factors that affect the assessment of buyers motivation, specified areas of sales promotion in retail trade enterprises.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2527
Располагается в коллекциях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
losheniuk_priority directions.pdfОсновний текст407.05 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.