Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2527
Title: Пріоритетні напрями підвищення ефективності діяльності торговельних підприємств
Authors: Лошенюк, Ірина Романівна
Keywords: мерчандайзинг
мерчандайзинговий підхід
викладка товарів
психологія покупців
мотивація покупки
Issue Date: 2011
Publisher: Лошенюк І. Р. ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ / І. Р. Лошенюк // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. – 2011. – № 4. – С. 181–185. – Режим доступу: http://herald.chite.edu.ua/content/download/archive/2011/v4/NV-2011-V4_32.pdf.
Abstract: Розглядається сутність та основні характеристики мерчандайзингу. Аналізуються фактори, які впливають на оцінку мотивації покупців. Вказуються напрями стимулювання продажів у роздрібних торговельних підприємствах. It is considered the nature and the main characteristics of merchandising, analized the factors that affect the assessment of buyers motivation, specified areas of sales promotion in retail trade enterprises.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2527
Appears in Collections:82.15.21.09 Маркетингова діяльність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
losheniuk_priority directions.pdfОсновний текст407.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.