Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2526
Title: Механізм управління інноваційною маркетинговою діяльністю підприємства
Authors: Лошенюк, Ірина Романівна
Keywords: інновація
інноваційна діяльність
маркетинг-мікс
маркетинг-менеджмент
маркетингова програма
стратегія маркетинг-менеджменту
Issue Date: 2010
Publisher: Лошенюк І. Р. МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА / І. Р. Лошенюк // Вісник Хмельницького національного університету. – 2010. – № 6 (4). – С. 99–101. – Режим доступу: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/pdf/ekon/2010_6_4/099-101.pdf.
Abstract: В статті розглядається інноваційна активність торговельних підприємств. Досліджуються основні елементи формування маркетингової інноваційної діяльності підприємств. Пропонуються концептуальні підходи до формування і вибору стратегії маркетингу-менеджменту в інноваційному підприємництві. This article describes the innovative activity of trading companies. The principal elements of the formation of enterprises marketing innovation activity are under the consideration. Conceptual approaches to the formation and selection marketingmanagement strategies in the innovative entrepreneurship are offered.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2526
Appears in Collections:82.15.21.09 Маркетингова діяльність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
losheniuk_control mechanism.pdfОсновний текст273.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.