Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2526
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛошенюк, Ірина Романівна-
dc.date.accessioned2024-10-21T08:39:34Z-
dc.date.available2024-10-21T08:39:34Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.otherУДК 658.8-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2526-
dc.description.abstractВ статті розглядається інноваційна активність торговельних підприємств. Досліджуються основні елементи формування маркетингової інноваційної діяльності підприємств. Пропонуються концептуальні підходи до формування і вибору стратегії маркетингу-менеджменту в інноваційному підприємництві. This article describes the innovative activity of trading companies. The principal elements of the formation of enterprises marketing innovation activity are under the consideration. Conceptual approaches to the formation and selection marketingmanagement strategies in the innovative entrepreneurship are offered.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЛошенюк І. Р. МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА / І. Р. Лошенюк // Вісник Хмельницького національного університету. – 2010. – № 6 (4). – С. 99–101. – Режим доступу: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/pdf/ekon/2010_6_4/099-101.pdf.uk_UK
dc.subjectінноваціяuk_UK
dc.subjectінноваційна діяльністьuk_UK
dc.subjectмаркетинг-міксuk_UK
dc.subjectмаркетинг-менеджментuk_UK
dc.subjectмаркетингова програмаuk_UK
dc.subjectстратегія маркетинг-менеджментуuk_UK
dc.titleМеханізм управління інноваційною маркетинговою діяльністю підприємстваuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Appears in Collections:82.15.21.09 Маркетингова діяльність

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
losheniuk_control mechanism.pdfОсновний текст273.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.