Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2526
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorЛошенюк, Ірина Романівна / Losheniuk, Iryna / Loshenyuk, Iryna-
dc.date.accessioned2024-10-21T08:39:34Z-
dc.date.available2024-10-21T08:39:34Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.otherУДК 658.8-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2526-
dc.description.abstractВ статті розглядається інноваційна активність торговельних підприємств. Досліджуються основні елементи формування маркетингової інноваційної діяльності підприємств. Пропонуються концептуальні підходи до формування і вибору стратегії маркетингу-менеджменту в інноваційному підприємництві. This article describes the innovative activity of trading companies. The principal elements of the formation of enterprises marketing innovation activity are under the consideration. Conceptual approaches to the formation and selection marketingmanagement strategies in the innovative entrepreneurship are offered.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЛошенюк І. Р. МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА / І. Р. Лошенюк // Вісник Хмельницького національного університету. – 2010. – № 6 (4). – С. 99–101. – Режим доступу: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/pdf/ekon/2010_6_4/099-101.pdf.uk_UK
dc.subjectінноваціяuk_UK
dc.subjectінноваційна діяльністьuk_UK
dc.subjectмаркетинг-міксuk_UK
dc.subjectмаркетинг-менеджментuk_UK
dc.subjectмаркетингова програмаuk_UK
dc.subjectстратегія маркетинг-менеджментуuk_UK
dc.titleМеханізм управління інноваційною маркетинговою діяльністю підприємстваuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Располагается в коллекциях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
losheniuk_control mechanism.pdfОсновний текст273.09 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.