Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2526
Назва: Механізм управління інноваційною маркетинговою діяльністю підприємства
Автори: Лошенюк, Ірина Романівна
Теми: інновація
інноваційна діяльність
маркетинг-мікс
маркетинг-менеджмент
маркетингова програма
стратегія маркетинг-менеджменту
Дата публікації: 2010
Видавництво: Лошенюк І. Р. МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА / І. Р. Лошенюк // Вісник Хмельницького національного університету. – 2010. – № 6 (4). – С. 99–101. – Режим доступу: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/pdf/ekon/2010_6_4/099-101.pdf.
Короткий огляд (реферат): В статті розглядається інноваційна активність торговельних підприємств. Досліджуються основні елементи формування маркетингової інноваційної діяльності підприємств. Пропонуються концептуальні підходи до формування і вибору стратегії маркетингу-менеджменту в інноваційному підприємництві. This article describes the innovative activity of trading companies. The principal elements of the formation of enterprises marketing innovation activity are under the consideration. Conceptual approaches to the formation and selection marketingmanagement strategies in the innovative entrepreneurship are offered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2526
Розташовується у зібраннях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
losheniuk_control mechanism.pdfОсновний текст273.09 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.