Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2526
Название: Механізм управління інноваційною маркетинговою діяльністю підприємства
Авторы: Лошенюк, Ірина Романівна
Ключевые слова: інновація
інноваційна діяльність
маркетинг-мікс
маркетинг-менеджмент
маркетингова програма
стратегія маркетинг-менеджменту
Дата публикации: 2010
Издатель: Лошенюк І. Р. МЕХАНІЗМ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНОЮ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА / І. Р. Лошенюк // Вісник Хмельницького національного університету. – 2010. – № 6 (4). – С. 99–101. – Режим доступу: http://journals.khnu.km.ua/vestnik/pdf/ekon/2010_6_4/099-101.pdf.
Аннотация: В статті розглядається інноваційна активність торговельних підприємств. Досліджуються основні елементи формування маркетингової інноваційної діяльності підприємств. Пропонуються концептуальні підходи до формування і вибору стратегії маркетингу-менеджменту в інноваційному підприємництві. This article describes the innovative activity of trading companies. The principal elements of the formation of enterprises marketing innovation activity are under the consideration. Conceptual approaches to the formation and selection marketingmanagement strategies in the innovative entrepreneurship are offered.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2526
Располагается в коллекциях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
losheniuk_control mechanism.pdfОсновний текст273.09 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.