Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2525
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛошенюк, Ірина Романівна / Losheniuk, Iryna / Loshenyuk, Iryna-
dc.contributor.authorЛошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна / Losheniuk, Oksana-
dc.date.accessioned2024-10-21T08:31:52Z-
dc.date.available2024-10-21T08:31:52Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherУДК 339.138:658.8-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2525-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЛошенюк І. Р. МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКУ БРЕНД-ТЕХНОЛОГІЙ ПІДПРИЄМСТВ / І. Р. Лошенюк, О. В. Лошенюк // Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України : тези доп. ХVІ міжнар. наук.-практ. конф., 16–18 груд. 2021 р., м. Хмельницький / ХНУ. – Хмельницький : ХНУ, 2021. – С. 72–75.uk_UK
dc.titleМаркетингове управління розвитку бренд-технологій підприємствuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
losheniuk_marketing department.pdfОсновний текст234.95 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.