Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2525
Назва: Маркетингове управління розвитку бренд-технологій підприємств
Автори: Лошенюк, Ірина Романівна
Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна
Дата публікації: 2021
Видавництво: Лошенюк І. Р. МАРКЕТИНГОВЕ УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКУ БРЕНД-ТЕХНОЛОГІЙ ПІДПРИЄМСТВ / І. Р. Лошенюк, О. В. Лошенюк // Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України : тези доп. ХVІ міжнар. наук.-практ. конф., 16–18 груд. 2021 р., м. Хмельницький / ХНУ. – Хмельницький : ХНУ, 2021. – С. 72–75.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2525
Розташовується у зібраннях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
losheniuk_marketing department.pdfОсновний текст234.95 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.