Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2518
Назва: Планування обсягів продажу товарів на підприємствах оптової торгівлі: концептуальні засади
Автори: Рилєєв, Сергій Володимирович
Теми: планування
planning
обсяги продажу
sales volumes
оптова торгівля
wholesale
Дата публікації: 2021
Видавництво: 3. Рилєєв С. В. ПЛАНУВАННЯ ОБСЯГІВ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ОПТОВОЇ ТОРГІВЛІ: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ / С. В. Рилєєв // Сучасні тенденції розвитку фінансових та інноваційно-інвестиційних процесів в Україні : матеріали IV міжнар. наук.-практ. конф., 12 берез. 2021 р., м. Вінниця / ВНТУ. – Вінниця : ВНТУ, 2021. URL : https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/fiip/fiip2021/paper/view/11479/9590
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2518
Розташовується у зібраннях:71.29.75 Економіка, організація, управління, планування та прогнозування в оптовій торгівлі (тези)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.