Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2505
Назва: Сучасні маркетингові інструменти просування товарів і послуг
Інші назви: Modern Marketing Tools for the Promotion of Goods and Services
Автори: Лошенюк, Ірина Романівна
Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна
Теми: маркетингові інструменти
marketing tools
соціальні мережі
social networks
соціальний медіамаркетинг
social media marketing
відеомаркетинг
video marketing
контент-маркетинг
content marketing
таргетована реклама
targeted advertising
ретаргетинг
retargeting
Дата публікації: 2023
Видавництво: Лошенюк І. СУЧАСНІ МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ ПРОСУВАННЯ ТОВАРІВ І ПОСЛУГ / І. Лошенюк О. Зеленюк // Вісник Чернівецького торговельно-економічного інституту. Економічні науки. – 2023. – № 1(89). – С. 130–140. – DOI: http://doi.org/10.34025/2310-8185-2023-1.89.10.
Короткий огляд (реферат): Актуальність. Постановка проблеми. Маркетингова діяльність підприємства на ринку спрямована на забезпечення його економічної ефективності, конкурентоспроможності та фінансової стійкості. Кардинальні зміни в організацію маркетингової діяльності внесли тотальні карантинні обмеження та російськоукраїнська війна. Традиційні маркетингові інструменти трансформуються у цифрові. Тому особливої актуальності набуває проблема вивчення сучасних маркетингових інструментів, які набувають популярності під впливом активних процесів цифровізації. Мета дослідження – розгляд та конкретизація сучасних маркетингових інструментів просування товарів компанії на ринок, адаптованих під цифрове середовище. Методологія. У процесі виконання дослідження використано загальнонаукові методи: аналізу – для оцінки динаміки витрат на рекламу в соціальних медіа у розрізі провідних компаній; систематизації, узагальнення – під час розгляду інструментів соціального медіамаркетингу; графічного представлення – для з’ясування цілей використання мережі Інтернет у світі та каналів просування реклами у відеомаркетингу. Результати. З’ясовано, що переведення всіх сфер життя у цифрову площину зумовлює необхідність використання нових підходів до здійснення маркетингової діяльності, адаптованих під цифрове середовище. Проаналізовано основні цілі користувачів Інтернету, визначені фахівцями порталу Oberlo. З’ясовано, що у 2023 році 43,1% користувачів використовують Інтернет для купівлі товарів та послуг, що на 15,6% більше, ніж у 2020 році. Встановлено, що в сучасних умовах передові позиції у просуванні товарів підприємства на ринку належать сучасним маркетинговим інструментам: соціальному медіамаркетингу, рекламі у соціальних мережах, контент-маркетингу, відеомаркетингу, таргетованій рекламі та ретаргетингу. Кожен із зазначених інструментів допомагає компаніям охопити свою цільову аудиторію способами, що викликають резонанс і формують почуття довіри між брендом і клієнтом. Встановлено, що для рекламування товарів у соціальних мережах підприємствам доцільно активно використовувати відеомаркетинг, контент-маркетинг або ретаргетинг; з метою зниження вартості маркетингових заходів – відеомаркетинг та таргетовану рекламу. Практичне значення. Розглянуті під час дослідження інструменти соціального медіамаркетингу можуть бути використані вітчизняними підприємствами з метою одержання максимального корисного ефекту у вигляді зростання рівня продажів та покращення обізнаності про компанію з урахуванням поточної обмеженості у фінансових ресурсах. Перспективи подальших досліджень. Перспективи подальших досліджень вбачаємо у визначенні перспектив використання ретаргетингу в Україні, з’ясуванні його відмінностей від таргетингу. The enterprise's marketing activity on the market is aimed at ensuring its economic efficiency, competitiveness and financial stability. Total quarantine restrictions and the russian-Ukrainian war introduced drastic changes in the organization of marketing activities. Traditional marketing tools are being transformed into digital ones. Therefore, the problem of studying modern marketing tools, which are gaining popularity under the influence of active processes of digitalization, is gaining special relevance. The purpose of the study is to consider and specify modern marketing tools for promoting the company's products on the market, adapted to the digital environment. In the process of carrying out the research, general scientific methods were used: analysis, systematization, generalization, graphic presentation. It was found that the transfer of all spheres of life to the digital plane necessitates the use of new approaches to marketing activities adapted to the digital environment. The main goals of Internet users, determined by specialists of the Oberlo portal, were analyzed. It was found that in 2023, 43.1% of users will use the Internet to buy goods and services, which is 15.6% more than in 2020. It has been established that, in modern conditions, the leading positions in the promotion of the company's goods on the market belong to modern marketing tools: social media marketing, advertising in social networks, content marketing, video marketing, targeted advertising and retargeting. Each of these tools helps companies reach their target audience in ways that resonate and build a sense of trust between brand and customer. It has been established that it is advisable for enterprises to actively use video marketing, content marketing or retargeting to advertise goods in social networks; in order to reduce the cost of marketing activities - video marketing and targeted advertising. The tools of social media marketing considered in the course of the study can be used by domestic enterprises in order to obtain the maximum beneficial effect in the form of an increase in the level of sales and improvement of awareness about the company, taking into account the current limitation in financial resources. We see prospects for further research in determining the prospects for using retargeting in Ukraine, clarifying its differences from targeting.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2505
Розташовується у зібраннях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
losheniuk_modern marketing tools.pdfОсновний текст300.12 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.