Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2503
Назва: Підвищення клієнтоорієнтованості торговельних підприємств
Автори: Лошенюк, Ірина Романівна
Дата публікації: 2014
Видавництво: Лошенюк І. ПІДВИЩЕННЯ КЛІЄНТООРІЄНТОВАНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ / І. Лошенюк // Регіонально-кластерна політика у розвитку світової та української економіки : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 24–25 квіт. 2014 р., м. Чернівці / ЧТЕІ КНТЕУ. – Чернівці : ЧТЕІ КНТЕУ, 2014. – С. 166–168. – URL: http://chite.edu.ua/ua/content/download/subsection/nayka/24-25.04.2014.pdf.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2503
Розташовується у зібраннях:71.31.13 Технологія процесу продажу товарів і обслуговування покупців (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
losheniuk_increasing customer orientation.pdfОсновний текст117.5 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.