Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2502
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛошенюк, Ірина Романівна / Losheniuk, Iryna / Loshenyuk, Iryna-
dc.contributor.authorЛошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна / Losheniuk, Oksana-
dc.date.accessioned2024-10-12T16:19:36Z-
dc.date.available2024-10-12T16:19:36Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.otherУДК 334.716-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2502-
dc.description.abstractThe main components and stages of the process of managing the positioning of goods in the market are described. Factors that determine the concept of consumer value of goods and help increase the competitiveness of enterprises in the market have been identified.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЛошенюк І. УПРАВЛІННЯ ПОЗИЦІОНУВАННЯМ ТОВАРІВ ПІДПРИЄМСТВ НА РИНКУ / І. Лошенюк, О. Лошенюк // Трансформація податкової та обліково-аналітичної систем в контексті сучасних кризових явищ : матеріали міжнар. наук.-практ. онлайн-конф., 20 трав. 2021 р., м. Чернівці / ЧТЕІ ДТЕУ. – Чернівці : Технодрук, 2021. – С. 260–263. – URL: http://chite.edu.ua/ua/content/download/subsection/nayka/konf_20_05_2021.pdf.uk_UK
dc.titleУправління позиціонуванням товарів підприємств на ринкуuk_UK
dc.title.alternativeManagement of Positioning of Enterprise Goods in the Marketuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:71.31.13 Технологія процесу продажу товарів і обслуговування покупців (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
losheniuk_management of positioning.pdfОсновний текст1.74 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.