Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2502
Title: Управління позиціонуванням товарів підприємств на ринку
Other Titles: Management of Positioning of Enterprise Goods in the Market
Authors: Лошенюк, Ірина Романівна
Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна
Issue Date: 2021
Publisher: Лошенюк І. УПРАВЛІННЯ ПОЗИЦІОНУВАННЯМ ТОВАРІВ ПІДПРИЄМСТВ НА РИНКУ / І. Лошенюк, О. Лошенюк // Трансформація податкової та обліково-аналітичної систем в контексті сучасних кризових явищ : матеріали міжнар. наук.-практ. онлайн-конф., 20 трав. 2021 р., м. Чернівці / ЧТЕІ ДТЕУ. – Чернівці : Технодрук, 2021. – С. 260–263. – URL: http://chite.edu.ua/ua/content/download/subsection/nayka/konf_20_05_2021.pdf.
Abstract: The main components and stages of the process of managing the positioning of goods in the market are described. Factors that determine the concept of consumer value of goods and help increase the competitiveness of enterprises in the market have been identified.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2502
Appears in Collections:71.31.13 Технологія процесу продажу товарів і обслуговування покупців (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
losheniuk_management of positioning.pdfОсновний текст1.74 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.