Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2500
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛошенюк, Ірина Романівна-
dc.contributor.authorЛошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна-
dc.date.accessioned2024-10-12T16:02:33Z-
dc.date.available2024-10-12T16:02:33Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.otherУДК 338.483.13:392.72+332.14-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2500-
dc.description.abstractModern marketing technologies used by hospitality enterprises are considered. The main emphasis is on the marketing model of doing business, which allows companies to take full advantage of existing opportunities and reserves, significantly increase the competitive potential in the markets of hotel services.uk_UK
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЛошенюк І. СУЧАСНІ МАРКЕТИНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ У СФЕРІ ГОСТИННОСТІ / І. Лошенюк, О. Лошенюк // Управління розвитком сфери гостинності: регіональний аспект : матеріали міжнар. наук.-практ. онлайн-конф., 5 трав. 2022 р., м. Чернівці / ЧТЕІ ДТЕУ. – Чернівці : Технодрук, 2022. – С. 128–131. – URL: http://chite.edu.ua/ua/content/download/subsection/nayka/konf_05_05_2022.pdf.uk_UK
dc.titleСучасні маркетингові технології у сфері гостинностіuk_UK
dc.title.alternativeModern Marketing Technologies in the Field of Hospitalityuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Appears in Collections:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
losheniuk_modern marketing technologies.pdfОсновний текст3.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.