Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2499
Назва: Стратегія маркетингового управління в умовах європейської інтеграції
Інші назви: Marketing Management Strategy in the Conditions of European Integration
Автори: Лошенюк, Ірина Романівна
Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна
Дата публікації: 2024
Видавництво: Лошенюк І. СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ В УМОВАХ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ // І. Лошенюк, О. Зеленюк // Фінансово-економічні, соціальні та правові аспекти розвитку регіонів: загрози та виклики : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 24 трав. 2024 р., м. Чернівці / ЧТЕІ ДТЕУ. – Чернівці : Технодрук, 2024. – С. 256–260. – URL: http://chite.edu.ua/ua/content/download/subsection/nayka/konf_24_05_2024.pdf.
Короткий огляд (реферат): Issues of marketing management strategy of enterprises are considered, which are determined by new marketing approaches to forming their competitive advantages. Marketing management strategy emphasizes strategic market penetration and anticipates the development prospects of enterprises based on monitoring new trade and marketing technologies, evaluating their interplay, and searching for new markets.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2499
Розташовується у зібраннях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
losheniuk_marketing management strategy.pdfОсновний текст7.14 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.