Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2499
Title: Стратегія маркетингового управління в умовах європейської інтеграції
Other Titles: Marketing Management Strategy in the Conditions of European Integration
Authors: Лошенюк, Ірина Романівна
Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна
Issue Date: 2024
Publisher: Лошенюк І. СТРАТЕГІЯ МАРКЕТИНГОВОГО УПРАВЛІННЯ В УМОВАХ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ІНТЕГРАЦІЇ // І. Лошенюк, О. Зеленюк // Фінансово-економічні, соціальні та правові аспекти розвитку регіонів: загрози та виклики : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 24 трав. 2024 р., м. Чернівці / ЧТЕІ ДТЕУ. – Чернівці : Технодрук, 2024. – С. 256–260. – URL: http://chite.edu.ua/ua/content/download/subsection/nayka/konf_24_05_2024.pdf.
Abstract: Issues of marketing management strategy of enterprises are considered, which are determined by new marketing approaches to forming their competitive advantages. Marketing management strategy emphasizes strategic market penetration and anticipates the development prospects of enterprises based on monitoring new trade and marketing technologies, evaluating their interplay, and searching for new markets.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2499
Appears in Collections:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
losheniuk_marketing management strategy.pdfОсновний текст7.14 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.