Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2498
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛошенюк, Ірина Романівна / Losheniuk, Iryna / Loshenyuk, Iryna-
dc.contributor.authorЛошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна / Losheniuk, Oksana-
dc.date.accessioned2024-10-12T15:45:12Z-
dc.date.available2024-10-12T15:45:12Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.otherУДК 659.1-
dc.identifier.urihttp://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2498-
dc.language.isoukuk_UK
dc.publisherЛошенюк І. СТРАТЕГІЯ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ / І. Лошенюк, О. Лошенюк // Бренд-менеджмент: маркетингові технології : тези доп. V міжнар. наук.-практ. конф., 14 берез. 2023 р., м. Київ / ДТЕУ. – Київ : ДТЕУ, 2023. – С. 221–223.uk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectmarketingen
dc.subjectмаркетингові технологіїuk_UK
dc.subjectmarketing technologiesen
dc.subjectбренд-менеджментuk_UK
dc.subjectbrand managementen
dc.subjectмаркетингове управлінняuk_UK
dc.subjectmarketing managementen
dc.subjectстратегія бренд-менеджментуuk_UK
dc.subjectbrand management strategyen
dc.titleСтратегія бренд-менеджменту в маркетинговій діяльності підприємствuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
losheniuk_brand management strategy.pdfОсновний текст555.78 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.