Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2498
Назва: Стратегія бренд-менеджменту в маркетинговій діяльності підприємств
Автори: Лошенюк, Ірина Романівна
Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна
Теми: маркетинг
marketing
маркетингові технології
marketing technologies
бренд-менеджмент
brand management
маркетингове управління
marketing management
стратегія бренд-менеджменту
brand management strategy
Дата публікації: 2023
Видавництво: Лошенюк І. СТРАТЕГІЯ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ / І. Лошенюк, О. Лошенюк // Бренд-менеджмент: маркетингові технології : тези доп. V міжнар. наук.-практ. конф., 14 берез. 2023 р., м. Київ / ДТЕУ. – Київ : ДТЕУ, 2023. – С. 221–223.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2498
Розташовується у зібраннях:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
losheniuk_brand management strategy.pdfОсновний текст555.78 kBAdobe PDFПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.