Please use this identifier to cite or link to this item: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2498
Title: Стратегія бренд-менеджменту в маркетинговій діяльності підприємств
Authors: Лошенюк, Ірина Романівна
Лошенюк (Зеленюк), Оксана Вікторівна
Keywords: маркетинг
marketing
маркетингові технології
marketing technologies
бренд-менеджмент
brand management
маркетингове управління
marketing management
стратегія бренд-менеджменту
brand management strategy
Issue Date: 2023
Publisher: Лошенюк І. СТРАТЕГІЯ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТУ В МАРКЕТИНГОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ / І. Лошенюк, О. Лошенюк // Бренд-менеджмент: маркетингові технології : тези доп. V міжнар. наук.-практ. конф., 14 берез. 2023 р., м. Київ / ДТЕУ. – Київ : ДТЕУ, 2023. – С. 221–223.
URI: http://rps.chtei-knteu.cv.ua:8585/jspui/handle/123456789/2498
Appears in Collections:82.15.21.09 Маркетингова діяльність (тези)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
losheniuk_brand management strategy.pdfОсновний текст555.78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.